    From: Filip <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysepki na jezdni
    Date: Wed, 17 Oct 2012 00:49:44 +0200

    W dniu 2012-10-17 00:33, k...@v...pl pisze:

    > Przejedź się do Londynu. Ulica szeroka że spokojnie
    > dwie ciężarówki się mijają i jeszcze kupa miejsca.

    Na jakiej ulicy?

    > A przed skrzyżowaniem w miejscu przejścia dla
    > pieszych wysepki zmniejszające szerokość że
    > jedna ciężarówka bez specjalnego luzu się
    > mieści. I im kurwa nie przeszkadza że na każdym
    > takim skrzyżowaniu, a jest ich do oporu,
    > muszą się przepuszczać.

    Nie porównuj Londynu, gdzie WSZYSTKIE ulice są wąskie bo pełno budynków
    jest, dość blisko. Trzeba parkować na ulicach 1,5 mm od krawężnika, bo
    jakby się wjechało na chodnik to ludzie by nie przeszli.

    > Nie ma na dodatek
    > znaków że któryś nadjeżdżający ma pierwszeństwo.
    > Przyzwyczaili się. Ty też się przyzwyczaisz że
    > jak jest 50 to się jedzie do pięćdziesięciu.
    > Przejedziesz się na wycieczkę i po przyjeździe
    > samochód sprzedasz żeby mandaty zapłacić. Jak
    > uzbierasz na nowy to będziesz wiedział ile zimą jechać.
    > Czego przede wszystkim sobie życzę.

    Jeździłem sporo w Londynie, mieszkałem tam, wiem jak się tam jeździ.
    Dałbym dużo, żeby w Polsce było jak na Londyńskich ulicach.