  • Data: 2010-02-01 15:38:51
    Temat: Re: Wyrywanie lachonów na moto
    Od: Barnaba <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lut, 09:40, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

    > *** Obawiam sie, ze miales pecha i zerznal Cie jakis tranzystor lubiacy
    > speedway / offroad (niepotrzebne skreslic).

    Takiej watpliwej przyjemnosci nie mialem. Mam sie na bacznosci. Tobie
    tez radze uwazac z tymi fankami - z nimi jest jak z sikaniem na
    transformator - troche smieszno, troche straszno ;)

    > Ale jesli juz mowa o prawdziwych
    > kobietach, to masz troche racji- jaja to maja wieksze niz niejeden precel.

    Sie mi przypomnial dowcip. Wiesz czemu studentki Politechniki
    Warszawskiej nie nosza krotkich spodniczek? Bo by im jaja wystawaly :)

    --
    Konczac te chamskie, szowinistyczne dowcipy,
    serdecznie pozdrawiam,