  • 21. Data: 2011-07-02 15:53:05
    Temat: Re: Wyprzedził na skrzyżowaniu, czy przed ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 11:17:30 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl> said:

    >> Za ciągłą nie.
    >
    > Obejrzyj jeszcze raz ten film

    Odpisuję na pytanie:

    On 2011-07-02 00:16:08 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > IMHO mandat należał się tylko za ciągłą

    Więc za ciąglą nie.
    Wciąż tak uważam, że należał mu się za skrzyżowanie.

    > Zaczynam wierzyć że niektóre zachowania kierowców to nie chamstwo i brawura

    A niektóre zachowanie kierowców to akurat chamstwo i brawura.

    > , ale ich przeświadczenie że robią dobrze ;-)))

    A czasem nie.

    Jak tam z tym czerwonym, bo to jest fajniejsze?
    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-07-02 17:36:54
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A teraz uzasadnij przepisami, że tak robiąć nie łamiesz przepisów.
    Skoro zdrowy rozsądek Ci nie wystarcza...
    ... to czas zapoznać się z podstawami
    http://www.mi.gov.pl/files/0/1792131/BankpytanegzamP
    L2011luty.pdf
    Ze szczególnym uwzględnieniem pytań Z083 oraz Z082.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 23. Data: 2011-07-02 19:05:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    WOJO w <news:iundu4$jhq$1@node2.news.atman.pl>:

> [...]
    > http://www.mi.gov.pl/files/0/1792131/BankpytanegzamP
    L2011luty.pdf
    > Ze szczególnym uwzględnieniem pytań Z083 oraz Z082.

    Dla przypomnienia co napisałeś:
    "
    Nie możesz rozpocząć manewru wyprzedzania na ciągłej (tak pojedynczej, jak i
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    podwójnej).
    ^^^^^^^^^
    Zakończyć ten manewr na ciągłej możesz, a czasem musisz"

    A teraz napisz gdzie, na pierwszym planie, widzisz w pytaniach Z082 i Z083
    linie o których pisałeś powyżej.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 24. Data: 2011-07-02 19:24:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A teraz napisz gdzie, na pierwszym planie, widzisz w pytaniach Z082 i Z083
    > linie o których pisałeś powyżej.

    Może jednak Ty napiszesz, czego nie rozumiesz w tych pytaniach (oraz
    prawidłowych odpowiedziach).
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 25. Data: 2011-07-02 20:27:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    WOJO w <news:iunk7k$3fg$1@node2.news.atman.pl>:

    > Może jednak Ty napiszesz, czego nie rozumiesz w tych pytaniach (oraz
    > prawidłowych odpowiedziach).

    Nic takiego nie napisałem.

    Natomiast chyba moje pytanie do Ciebie było za trudne, że unikasz
    odpowiedzi...

    Może ułatwię: w przywoływanych przez Ciebie Z082 i Z083 nie ma linii
    "ciągłej pojedynczej" ani linii "ciągłej podwójnej" jest linia
    "jednostronnie przekraczalna"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2011-07-02 20:31:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-02, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
> [...]
    > http://www.mi.gov.pl/files/0/1792131/BankpytanegzamP
    L2011luty.pdf
    > Ze szczególnym uwzględnieniem pytań Z083 oraz Z082.

    W obu tych pytaniach nie ma ani pojedyńczej linii ciągłej, ani podwójnej
    linii ciągłej. Szukaj dalej.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2011-07-02 21:02:38
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Może ułatwię: w przywoływanych przez Ciebie Z082 i Z083 nie ma linii
    > "ciągłej pojedynczej" ani linii "ciągłej podwójnej" jest linia
    > "jednostronnie przekraczalna"

    A rozumiesz sens tych pytań czy tylko czepiasz się, że nie jest to podwójna
    ciągła lub pojedyncza ciągła ?
    WOJO

  • 28. Data: 2011-07-02 21:05:34
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > W obu tych pytaniach nie ma ani pojedyńczej linii ciągłej, ani podwójnej
    > linii ciągłej. Szukaj dalej.
    Nie - teraz kolej na Ciebie.
    WOJO

  • 29. Data: 2011-07-02 21:12:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-02, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Nie - teraz kolej na Ciebie.

    Jaka kolej na mnie? Nie podałeś przepisu, ani nawet jednego przykładu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2011-07-02 21:14:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    WOJO w <news:iunpvs$a4i$1@node2.news.atman.pl>:

> [...]

    podwójnej).
    ^^^^^^^^^
    Zakończyć ten manewr na ciągłej możesz, a czasem musisz"

    Napisałeś nieprawdę -- i tego się /czepiam/, nie tylko ja...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]