-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyprzedajcie dalej debile !
Date: Fri, 11 May 2012 17:39:04 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <jojbqs$b4b$1@inews.gazeta.pl>
References: <jofq02$asb$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<johdrj$fmf$1@inews.gazeta.pl>
<17cfpsbkm2qqf$.194t6b2qtjbr2.dlg@40tude.net>
<join1g$9ai$1@news.task.gda.pl>
<1bzgdzhl9u5fs$.11xrb008oxm94$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: atx70.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1336750748 11403 83.27.5.70 (11 May 2012 15:39:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 May 2012 15:39:08 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <1bzgdzhl9u5fs$.11xrb008oxm94$.dlg@40tude.net>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448521
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
On Fri, 11 May 2012 11:44:20 +0200, Marek Dyjor wrote:
>> jak sie wchodzi w wyprzedzanie to nawet z połowy manewru łatwiej
>> jest
>> uciekać doi tyłu niż do przodu, wystarczy dac po hamulcach i juz
>> jesteśmy
>> bezpieczni. darcie do przodu raczej jest średnim pomysłem
>Kiedyś tam nawet orientacyjnie policzyłem i wychodzilo mi że
>hamowanie jest
>szybszą opcją prawie do samego końca. Chociaż oczywiście zależy jaką
>przewadę prędkości uda się uzyskać nad wyprzedzanym.
No wlasnie - zazwyczaj jak jestes w polowie to juz przewage predkosci
masz.
>Hamulce w byle aucie ze 180km/h do 0 wyhamują w około 5s... A
>przyspieszyć
>do takiej prędkości to wiadomo...
Tylko ze te 5 s to ze 150m. Jak ten z przeciwka tez jedzie 180.
Tyle ze nie trzeba hamowac do zera, tyle tylko zeby zdolac zjechac za
wyprzedzanym.
Ale ... nie wiadomo jak on zareaguje - a jak tez zacznie hamowac ?
ABS teraz mozna przyjac ze maja wszyscy, to odpada argument o
wpadnieciu w poslizg przy hamowaniu, za to gwaltowne zjechanie na
prawy pas moze sie zle skonczyc.
Tak czy inaczej - najlepiej myslec przed wyprzedzaniem :-)
No i apel do wyprzedzanych - naprawde, drobne zwolnienie znaczaco
skraca manewr, strata minimalna, a moze kiedys sami bedziecie
wyprzedzac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.12 17:38 Tomasz Pyra
- 11.05.12 17:47 Tomasz Pyra
- 11.05.12 19:11 Marek W.
- 11.05.12 19:10 Tomasz Pyra
- 11.05.12 19:14 Marek W.
- 12.05.12 00:19 dominik
- 12.05.12 01:38 Bugatti
- 12.05.12 13:39 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=