eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyprzedajcie dalej debile !Re: Wyprzedajcie dalej debile !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Wyprzedajcie dalej debile !
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jofq02$asb$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <johdrj$fmf$1@inews.gazeta.pl>
    <17cfpsbkm2qqf$.194t6b2qtjbr2.dlg@40tude.net>
    <join1g$9ai$1@news.task.gda.pl>
    Date: Fri, 11 May 2012 17:03:56 +0200
    Message-ID: <1bzgdzhl9u5fs$.11xrb008oxm94$.dlg@40tude.net>
    Lines: 49
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.158.60
    X-Trace: 1336748636 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1295 83.25.158.60:32554
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448517
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 11 May 2012 11:44:20 +0200, Marek Dyjor wrote:

    > Tomasz Pyra wrote:
    >> On Fri, 11 May 2012 00:01:15 +0200, dominik wrote:
    >>
    >>> On 2012-05-10 18:52, Tomasz Pyra wrote:
    >>>> Warto o tym pamiętać i sobie w głowie poukładać, na okoliczność
    >>>> gdyby się komuś zdarzyło uczestniczyć w takiej imprezie w
    >>>> którejkolwiek z ról.
    >>>
    >>> Każdy rozsądny kierowca w takim wypadku po prostu hamuje,
    >>> niezależnie czy to on ma pierwszeństwo czy ten drugi. Tu ani
    >>> jednemu, ani drugiemu się nawet nie właczyło ani na chwilę, że
    >>> jednak mogą zwolnić.
    >>
    >> Ogólna niemoc w nagłej sytuacji stresowej - tzw. nogi z waty.
    >> Skutkuje albo brakiem działania, albo słabym i powolnym działaniem.
    >>
    >> Podobno normalna reakcja u 80% ludzi w przypadku nagłego zagrożenia
    >> życia i to niezależnie czy za kierownicą czy w jakiejkolwiek innej
    >> sytuacji, po prostu włącza się tryb apatyczny.
    >>
    >> U mnie mam nadzieje nie działa, przynajmniej jakoś do tej pory zawsze
    >> walczyłem do końca, chociaż jakiś wielkich zagrożeń to dużo nie
    >> miałem.
    >
    > ja tam miałem i zawsze walczyłem...




    >
    > po pierwsze warto być ustawionym w tryb: "co sie teraz może przydarzyć i co
    > zrobię wtedy", sądzę ze zbyt wielu kierowców jazdę traktuje lajtowo i jak
    > coś to tracą kompletnie głowę.
    >
    > Często niestety dużą rolę gra ta męska myśl: "ustąpić?, co ja miałbym
    > ustąpić?"
    >
    > jak sie wchodzi w wyprzedzanie to nawet z połowy manewru łatwiej jest
    > uciekać doi tyłu niż do przodu, wystarczy dac po hamulcach i juz jesteśmy
    > bezpieczni. darcie do przodu raczej jest średnim pomysłem

    Kiedyś tam nawet orientacyjnie policzyłem i wychodzilo mi że hamowanie jest
    szybszą opcją prawie do samego końca. Chociaż oczywiście zależy jaką
    przewadę prędkości uda się uzyskać nad wyprzedzanym.

    Hamulce w byle aucie ze 180km/h do 0 wyhamują w około 5s... A przyspieszyć
    do takiej prędkości to wiadomo...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: