  • 11. Data: 2017-10-05 08:03:41
    Temat: Re: Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Oct 2017 19:53:19 +0200, w <or376g$pkk$1@node1.news.atman.pl>, Poldek

    > Przy własnych gratach zostaną tylko ci, którzy
    > naprawdę potrzebują i niereformowalni.

    Wiesz ile % Polski mieszka w miastach (i to dużych)?

  • 12. Data: 2017-10-05 08:32:47
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektryczny
    ch-wroclaw

    >Jakie rokowania? Przyjmie się?
    >Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

    To jakiś nowy "wehikuł finansowy" mający wyprowadzić kasę z Uni czy skądś
    tam do prywatnych kieszeni.
    1zł za minutę? Kto miałby z tego korzystać? Biedni na pewno nie bo cena
    powala. Bogaci? Mają w d... takie wynalazki, stać ich na mercedesa.
    No ale ta cena to chyba po to żeby nikt nie korzystał a kasa leciała z
    dopłat.

    Pzdr

  • 13. Data: 2017-10-05 11:31:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >skądś tam do prywatnych kieszeni.
    >1zł za minutę? Kto miałby z tego korzystać? Biedni na pewno nie bo

    Przez 15 minut mozna poza godzinami szczytu calkiem sporo przejechac,
    a taksowki ciagle maja klientow.

    A koszt ... czy nie porownywalny z prywatnym autem ?

    > Bogaci? Mają w d... takie wynalazki, stać ich na mercedesa.
    >No ale ta cena to chyba po to żeby nikt nie korzystał a kasa leciała
    >z dopłat.

    Miejscy urzednicy dostana nakaz ... oczywiscie w celach sluzbowych :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-10-05 11:55:17
    Od: p...@g...com

    Samochody Vozilli są w pełni ubezpieczone, mają ubezpieczenia OC i AC. W przypadku
    kolizji z winy użytkownika systemu, użytkownik poniesie jednak odpowiedzialność
    finansową do z góry ustalonej kwoty, wskazanej przez operatora na starcie systemu.
    Prawdopodobnie będzie to kwota do 2 tys. złotych, pozostałą część pokryje
    ubezpieczenie.

    dwa tysie ? no to mam przeczucie ze te auta czesto beda mialy stluczki z drogimi
    furami operatywnych inaczej :-)

  • 15. Data: 2017-10-06 16:55:30
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 4 Oct 2017 19:53:19 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >jeśli za parę groszy można wziąć ładny, świeży samochód
    >i sobie nim pojechać.

    W Warszawie jest blisko 600 aut "car sharing". Jakoś nie widać żeby
    się ludzie o nie zabijali. Spora część z nich stoi całą dobę w jednym
    miejscu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2017-10-06 17:00:08
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 5 Oct 2017 02:55:17 -0700 (PDT), p...@g...com
    wrote:

    >dwa tysie ? no to mam przeczucie ze te auta czesto beda mialy stluczki z drogimi
    furami operatywnych inaczej :-)

    W Warszawie Panek CarSharing do 12 października ma odpowiedzialność
    kierowcy do 4000 zł. Po 12 października wchodzi nowy regulamin -
    odpowiedzialnośc do 2000 zł.
    Traficar - brak takich opłat, chyba że zostanie udowodnione, że
    wypadek powstał z winy użytkownika na skutek rażącego złamania
    przepisów PoRD. Coś takiego jest w ich regulaminie.