  • Data: 2012-08-13 11:43:32
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-13 11:15, pawell32 pisze:

    > to jakiś ewenement. ja u siebie nie znam takiego.

    No cóż..

    > nie słyszałem o czymś takim. jedynie zwrot/wymiane sprzętu
    > można zrealizować wyłącznie w "punkcie serwisowym"

    Czyli co? Napisać na nich skargę że nie wywiązują się ze swoich obowiązków?

    > no nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć

    Byłem ich klientem przez kilkanaście lat. Przejrzystość, jasne reguły.
    Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z uśmiechem do klienta. Przerywanie
    rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czegoś takiego
    nie praktykują.