  • 11. Data: 2009-07-01 09:19:38
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    > http://news.pasjagsm.pl/plus-moze-miec-wieksze-probl
    emy-niz-play-za-swoja-kampanie-informacyjna-6130.htm

    Serce roście... ;)

    Z drugiej strony przykro patrzeć na wyraźne problemy w zarządzaniu. Jak
    bowiem wytłumaczyć fakt "pójścia na współpracę" poprzez wydanie nowego
    regulaminu z jednoczesnym łamaniem prawa, do którego postanowiono się
    dostosować? Burdel? Zarząd jest wyłącznie od pobierania uposażenia a firmą
    rządzą jacyś postrzeleńcy? A może to choroba charakterystyczna dla
    firm-molochów?

    Maciek.

  • 12. Data: 2009-07-01 10:02:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "raff" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Otoz posiadalem ja abo na iPlus i wypowiedzialem umowe w Plusie
    > jako ze nie zgadzam sie na ich nowy Regulamin.
    >
    > I coz mi Plus odpowiada: Przypominamy rowniez, iz umowa zostala
    > podpisana w ramach oferty promocyjnej, w ktorej zobowiazali sie
    > Panstwo nie rozwiazywac jej przez okres 24 miesiecy. W zwiazku z
    > tym kasujemy Panstwa na sume 1000 zl.

    Odpowiedz: przypominam ze umowa zostala podpisana obustronnie, a
    teraz Panstwo zmieniaja warunki :-)

    A w umowie przypadkiem nie ma wyraznie napisane ze mozesz ja zerwac
    w razie zmiany warunkow ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-07-01 10:19:31
    Od: raff <t...@a...pl>

    > Odpowiedz: przypominam ze umowa zostala podpisana obustronnie, a
    > teraz Panstwo zmieniaja warunki :-)
    >
    > A w umowie przypadkiem nie ma wyraznie napisane ze mozesz ja zerwac
    > w razie zmiany warunkow ? :-)

    Ale jest jeszcze jedna rzecz. Oni mi to przyslali w maju, a ja dopiero w
    czerwcu sie polapalem o co chodzi.

    Maja mozliwosc sprawdzenia kiedy wyslali mi powiadomienie ? Na tym druku
    nie ma zadnej daty.

    R.

  • 14. Data: 2009-07-02 13:57:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Brzydkie numery Plus robi :/
    >
    > Oni tam juz chyba w pietke gonia.

    stara metoda, dokładnie tak samo przecież era zrobiła rok temu

    i co, nawet ostatnio pisąl ktoś ze zapłacił prawnikowi 50zł i prawnik
    poprowadził sprawę
    za niego, oczywiście wygrał.

    proponuje wysyłac pisma, za potwierdzeniem zwrotnym, ewentualnie udać się po
    poradę
    do radcy prawnego

  • 15. Data: 2009-07-02 14:05:19
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    śmiesza mnie te opisy, tanie 2 godziny w kolejce celem rozwiązania umowy :)

    nie lepiej wysłac poleconym zapotwierdzeniem zwrotym albo kurierem
    takie wypowiedzenie?

  • 16. Data: 2009-07-02 14:06:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]

    prawdopodobnie nawet nie dojdzie do sprawy, a jak dojdzie to w I instancji
    się za kończy

    Jedak mimo wszystko polecam skorzystac z usług papugi

  • 17. Data: 2009-07-02 20:31:22
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    A ja rezygnuje z IPLUSA i mila Pani dzwonila dzis do mnie z propozycja
    obnizenia abonamentu o 25%, umowa na 12 miesiecy hehe... Pojechali z ta
    promocja. Oczywiscie jestem jeszcze na lojalce i nie bylo zadnego
    straszenia tylko propozycja obnizenia abonamentu.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=