  • 31. Data: 2009-03-17 11:40:30
    Temat: Re: Wypadek - zginął motocyklista.
    Od: n...@s...com

    On Tue, 17 Mar 2009 12:32:32 +0100, Tom <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Gdybyś chciał jeździć zgodnie z przepisami, to w życiu nie skorzystasz z
    >połowy tej mocy i z tej prędkości na polskich drogach. Chyba że jeździsz
    >po niemieckich autobanach.

    Przejedz sie kiedys motocyklem o mocy +- 50KM, najlepiej w 2 osoby z
    bagazami po autostradzie/drodze ekspresowej, a nastepnie opisz
    wrazenia z wyprzedzania pojazdow. Nawet tych co jada te 90-100.

    >Nikt nie kupuje 100 KM żeby sobie jeździć prędkością zgodną z przepisami.

    Tom Wszechwiedzący ?

    >Wyobraź sobie jednak, że w takiej sytuacji nie jedzie babeczka
    >cinquecento tylko jedziesz swoim motorkiem 100 km/h. Jak nie zginiesz na
    >miejscu to jesteś kaleką do końca życia.

    wzruszylem sie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 32. Data: 2009-03-17 11:51:16
    Temat: Re: Wypadek - zgin?ł motocyklista.
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 17 Mar 2009 11:02:42 +0100
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > No chyba ten latajacy, no bo inaczej bylby dowodem na to ze "po drugiej"
    > stronie tez jest internet i tepsa.
    > A to juz by byla przesada.

    tepsa łączy ludzi ;->

    No ten latający jestem, niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 33. Data: 2009-03-17 12:01:37
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 17 Mar, 12:32, Tom <t...@p...onet.pl> wrote:
    > To po co ci te 100 KM...nie skorzystasz z połowy tej mocy......Nikt
    > nie kupuje 100 KM żeby sobie jeździć prędkością zgodną z
    > przepisami...wystarczy mi spokojnie nawet 12 KM... Przekraczając
    > znacznie prędkość na motorze trzeba mieć niezwykłe umiejętności
    > żeby być bezpiecznym...na motorku błąd często oznacza, że nie masz
    > już czego się uczyć.

    Masz bardzo skrystalizowany pogląd na motocyklizm, widzę. Też tak
    miałem, zanim wsiadłem na motocykl. Ale nie przejmuj się. Zaczniesz
    jeździć - wszystko się będzie zmieniać, otworzą się nowe horyzonty,
    nieznane punkty widzenia. To bardzo fajne jest - poznawać świat na
    nowo zza tej szybki w kasku.

    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125 czyli razem około 110 KM]

  • 34. Data: 2009-03-17 12:15:45
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To po co ci te 100 KM?
    > Gdybyś chciał jeździć zgodnie z przepisami, to w życiu nie skorzystasz z
    > połowy tej mocy i z tej prędkości na polskich drogach. Chyba że jeździsz
    > po niemieckich autobanach.

    Wszystko już napisał newrom i nic nie muszę dodawać.
    Nie każdy kupuje samochód BMW, żeby sie lansować. Czasami jest taka
    potrzeba, żeby samochód skręcił jak ma skręcić.
    I tak samo jest w szybkich motocyklach. Czasami potrzeba, żeby motocykl
    utrzymał tor jazdy na zakręcie pomimo niespodzianek i czasami trzeba się nim
    zatrzymać wtedy kiedy ma się na to ochote. A czasami trzeba dać ostro w
    palnik, żeby Cię nie rozjechali.

    pozdr.
    Mystik

  • 35. Data: 2009-03-17 13:22:05
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 17 Mar 2009 13:15:45 +0100
    "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > zatrzymać wtedy kiedy ma się na to ochote. A czasami trzeba dać ostro w

    Wyjąłeś mi to z klawiatury.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb