  • 1. Data: 2009-03-14 17:09:54
    Temat: [DC] Wypadek - zginął motocyklista.
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Właśnie oglądam kurier warszawski. Mówili coś o pierwszym który
    zginął w tym sezonie w Warszawie, jak wpadłem z kuchni do pokoju
    zobaczyłem tylko zielone kawasaki, chyba serii Z, raczej nie super
    sport.

    Ktoś wie coś wiecej?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-03-14 17:22:19
    Temat: Re: Wypadek - zginął motocyklista.
    Od: p...@g...com

    On 14 Mar, 18:09, Sqeeb <s...@i...community> wrote:
> [...]
    > zginął w tym sezonie w Warszawie, jak wpadłem z kuchni do pokoju
    > zobaczyłem tylko zielone kawasaki, chyba serii Z, raczej nie super

    A co chcesz wiedziec wiecej? Walnal w tyl stojacego na czerwonym
    swietle samochodu. Skrzyzowanie Modlinska/Ekspresowa w strone centrum,
    srodkowy pas, przod motocykla zmasakrowany. Tylko czekac na tytuly
    gazet "Ile zginie w tym roku motocyklistow?" Ehh... Swoja droga ladna
    pogoda, to ludziska zamiast spokojnie poczatek sezonu zaczac to
    popierdalaja jak szaleni. Wiem bo widzialem, wlasnie na Modlinskiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 3. Data: 2009-03-14 22:36:03
    Temat: Re: [DC] Wypadek - zginął motocyklista.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > zginął w tym sezonie w Warszawie, jak wpadłem z kuchni do pokoju
    > zobaczyłem tylko zielone kawasaki, chyba serii Z, raczej nie super

    Tu masz wiecej:

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1590781,0,,wypadek_na_m
    odlinskiej_jedna_osoba_nie_zyje,wiadomosc.html

    Pozdr
    Koczis
    R1

  • 4. Data: 2009-03-14 22:46:44
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    I tu:

    http://www.zw.com.pl/artykul/282386,343548.html

    Najgorsze, ze jak tylko sloneczko dogrzalo, to takie informacje :(

    Szkoda chlopa, oby inni wyciagneli z tego wnioski i nie palowali od samego
    poczatku, bo widac jak to sie moze zakonczyc.

    Wyrazy wspolczucia dla rodziny.

    Koczis
    R1

  • 5. Data: 2009-03-14 22:47:49
    Od: "Budyń" <b...@r...wywalto.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >gazet "Ile zginie w tym roku motocyklistow?" Ehh... Swoja droga ladna
    >pogoda, to ludziska zamiast spokojnie poczatek sezonu zaczac to
    >popierdalaja jak szaleni. Wiem bo widzialem, wlasnie na Modlinskiej.

    jak co roku do czerwca bedą sie wykruszac młodzi napaleni :(

    b.

  • 6. Data: 2009-03-15 06:15:24
    Od: p...@g...com

    > jak co roku do czerwca bedą sie wykruszac młodzi napaleni :(

    No niestety nie tylko młodzi napaleni :(

  • 7. Data: 2009-03-15 07:53:30
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15-03-2009 o 07:15:24 <p...@g...com> napisał(a):

    > No niestety nie tylko młodzi napaleni :(

    Bo to tak juz Bozia wymyslila, ze smierc jest nieodlaczna czescia zycia. A
    czy to az tak wazne kiedy i gdzie ona sie przyblaka? Jesli nie przydupie w
    auto stojace na czerwonym to skad moge wiedziec czy mnie jakis wrobelek
    nie utlucze. Wazne, zeby w chwili spotkania z kostucha miec jak najmniej
    na sumieniu. A zal? Zal i tak bedzie. Zawsze i niezaleznie od okolicznosci.

    --
    jarek67- okolok

  • 8. Data: 2009-03-15 13:05:01
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 15 Mar 2009 08:53:30 +0100
    Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > na sumieniu. A zal? Zal i tak bedzie. Zawsze i niezaleznie od okolicznosci.

    Podpisałbym się pod tym obiema rękami i nogami.

    --
    Sqeeb

  • 9. Data: 2009-03-15 15:03:33
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Jaroslaw Zawiła pisze:

> [...]
    > jakis wrobelek nie utlucze. Wazne, zeby w chwili spotkania z kostucha
    > miec jak najmniej na sumieniu. A zal? Zal i tak bedzie. Zawsze i

    Wielki come back :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 10. Data: 2009-03-15 19:23:11
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Koczis" napisał w wiadomości

    > Szkoda chlopa, oby inni wyciagneli z tego wnioski i nie palowali od samego
    > poczatku, bo widac jak to sie moze zakonczyc

    Niestety dziś był identyczny wypadek(w regionalnej było,gdzies pod
    Wawą)chłopaczek w stanie ciężkim,wpakował się babie w kufer,stała przed
    skręceniem w lewo..
    Takie trochę idiotyczne te dzwony,bez próby ominięcia itp.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec