  • 11. Data: 2009-03-15 21:01:38
    Temat: Re: Wypadek - zginął motocyklista.
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15-03-2009 o 16:03:33 Jacek Różański <j...@e...pl> napisał(a):

    > Wielki come back :)

    No bo niestety mam na sumieniu. I tak mnie strasznie meczy, ze az musialem
    zaczac powoli zagajac. Obgadamy w hartku :)

    --
    jarek67- okolok
    Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

  • 12. Data: 2009-03-16 07:19:05
    Od: AlF <s...@g...com>

    Jaroslaw Zawiła wrote:

    > No bo niestety mam na sumieniu. I tak mnie strasznie meczy, ze az
    > musialem zaczac powoli zagajac. Obgadamy w hartku :)

    no niezly watek na zagajenie :-(

  • 13. Data: 2009-03-16 08:40:26
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Jacek Różański wrote:

    > Wielki come back :)

    Czyj? Twoj?
    Skromy jestes ;-P

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 14. Data: 2009-03-16 11:42:20
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jaroslaw Zawiła pisze:
    > Wazne, zeby w chwili spotkania z kostucha
    > miec jak najmniej na sumieniu.

    Chyba jak najwięcej ? Bo inaczej to by nudne to życie było :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-03-16 16:35:12
    Od: Tom <t...@p...onet.pl>

    Jaroslaw Zawiła pisze:

    > Bo to tak juz Bozia wymyslila, ze smierc jest nieodlaczna czescia zycia.
    > A czy to az tak wazne kiedy i gdzie ona sie przyblaka? Jesli nie
    > przydupie w auto stojace na czerwonym to skad moge wiedziec czy mnie
    > jakis wrobelek nie utlucze. Wazne, zeby w chwili spotkania z kostucha
    > miec jak najmniej na sumieniu. A zal? Zal i tak bedzie. Zawsze i
    > niezaleznie od okolicznosci.

    Tylko, że śmierć to nie jest najgorsze co może spotkać motocyklistę.
    Najgorzej wychodzą tacy jak Janusz Świtaj. On jeszcze ma szczęście bo
    sławę zdobył. Ale ilu jest takich nieznanych, co tylko modlą się o
    śmierć a muszą żyć.
    Dlatego właśnie nie kupuję takiego mocnego motocykla. Wystarczy mi 12 KM
    i 120 km/h.

  • 16. Data: 2009-03-16 17:53:03
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a muszą żyć.
    > Dlatego właśnie nie kupuję takiego mocnego motocykla. Wystarczy mi 12 KM i
    I naprawde myslisz, ze ilosc koni mech zabija? A co jak bedziesz sie turlal
    i ktos w Ciebie wjedzie?
    A jak mam 86 kucy to co? Mieszcze sie czy jestem poza granica rozsadku :)?

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 17. Data: 2009-03-16 18:18:07
    Temat: Re: Wypadek - zgin?ł motocyklista.
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 16 Mar 2009 18:53:03 +0100
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > I naprawde myslisz, ze ilosc koni mech zabija? A co jak bedziesz sie turlal
    > i ktos w Ciebie wjedzie?
    > A jak mam 86 kucy to co? Mieszcze sie czy jestem poza granica rozsadku :)?

    Jedni się potkną, wyrżną łbem o krawężnik i witaj królowo nieba, inni
    przelecą 50 metrów w powietrzu na wysokości trzeciego piętra i żyją.
    Wiem z autopsji... Co Cie nie zabije to Cie wzmocni.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 18. Data: 2009-03-16 18:24:49
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > A jak mam 86 kucy to co? Mieszcze sie czy jestem poza granica rozsadku :)?

    Oczywiście, że poza :).

    To może nowy temat: ile KM zabija. Miasta niech się wpisują.

    Bo ten wątek jest już wystarczająco eksploatowany :/.

    pozdr.
    Mystik

  • 19. Data: 2009-03-16 19:14:10
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    >
    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że poza :).
    >
    > To może nowy temat: ile KM zabija. Miasta niech się wpisują.
    Jeden. Sam widzialem.
    Facet zle zlapal za kopyto i dostal centralnie w glowe.
    Uc??

    > Bo ten wątek jest już wystarczająco eksploatowany :/.
    Zima.
    Bedzie lepiej.

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 20. Data: 2009-03-16 19:20:19
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Jaroslaw Zawiła pisze:

    > No bo niestety mam na sumieniu. I tak mnie strasznie meczy, ze az
    > musialem zaczac powoli zagajac. Obgadamy w hartku :)

    ! No nieeeee, oczom mem starym nie wierzę!

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740