    From: "Kris" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypadek i prawa obywatela Puck zdjecia Policja
    Date: Tue, 3 Aug 2010 21:24:41 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i38bdt$dn7$1@news.mm.pl...

    > Widocznosc nie jest taka cudowna jak na warunki, ktore tam wystepuja,
    > czyli skrzyzowanie na luku drogi i na gorce, spory ruch (o tym ze ktos cie
    > wpusci mozesz zapomniec), jak nie ma korkow to predkosci tez na glownej
    > troche wieksze (szczegolnie jak corrado jechalo ze zlotu ;> )
    > Wypadki raczej czesto tam sie zdarzaja.

    no tak poczynjac od Redy i zakretu smierci w Redzie gdzie do dzis
    zostal tak glosno nazwany dzieki mojej stronie
    to cala ta trasa sezonem bierze ogromne zniwo
    i to nie dlatego ze zapierdalaja ale zapierdalaja na trzeciego
    dzis o malo nie stracilem zycie jadac do pracy
    bo oczywiscie jakis idiota postanowil wyprzedziec na trzeciego
    a za nim koljeny baran ktory sadzil ze pierwszy go bedzie kryl
    nerwy mi puscily po 2 godzinach

    cenie sobie poskoj na drodze i jazde z glowa na karku
    wyprzedzanie na trasie Reda Puck Wladyslawowo nie ma zadnego sensu
    wyprzedzisz 1 moze 4 auta pozniej i tak jedziesz nerwowo na ogonie
    sam podjazd z Redy do Rekowa gornego jest tak niebezpieczny
    ze nie ma prawie dnia gdzie cos tam sie nie stuknie
    i zawsze przez jekiegos idiote ktory ten krotki cholernie krety
    a zarazem zawsze sliski odcinek drogi chce wykozystac by pokazac
    jaki to on Cholowczyc i ECS TCS i inne cuada wianki ma na pokladzie
    jak to sie konczy to wiadomo, kazde auto tam polegnie
    fizyki nie da sie przeskoczyc

    juz od kilku lat mowie znajomych nie masz jechac zgodnie z przepisami
    masz jechac tak by przezyc
    wytlumaczenie ze jechal nie twoim pasem w trumnie juz tobie sie nie przyda