  • 71. Data: 2016-06-12 21:29:17
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-12 o 20:53, J.F. pisze:

    > Poprosimy o jakis film z kamery, z ulic co maja 2 pasy w jedna strone
    > :-)

    Film dokumentujący, że nie wyprzedzam?
    Wydaje mi się, że trzeba być niespełna rozumu, żeby chcieć taki film...

    > Bo pomysl co robisz - najpierw samochod wyprzedzasz, a potem z
    > zaskoczenia hamujesz ...

    Taka niedorzeczna wypowiedź sprawiła, że już mi się nie wydaje, teraz
    mam pewność.
    Nie będę ciągnął tego absurdu.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 72. Data: 2016-06-12 21:31:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2016 19:23:53 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ale jak pokazać coś czego nie było? :)

    Godzinke jazdy miejskiej poprosimy, to zobaczymy czego nie bylo :-)

    J.

  • 73. Data: 2016-06-12 22:04:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 12.06.2016 21:23, masti wrote:

    > tylko jak nie umiesz :)

    Praktycznie zawsze. Trzeba niezłego fachowca na dobrym sprzęcie żeby
    równać się w tej dziedzinie z dresem w TDI:P

    Shrek

  • 74. Data: 2016-06-12 22:28:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-12 o 22:04, Shrek pisze:
    > Praktycznie zawsze. Trzeba niezłego fachowca na dobrym sprzęcie żeby
    > równać się w tej dziedzinie z dresem w TDI:P

    Motocykl nie tylko praktycznie, również teoretycznie nie ma prawa
    zrównać się z samochodem pod względem hamowania. I nie tylko hamowania.
    Manewrowania również. Fizyki się nie przeskoczy.

  • 75. Data: 2016-06-12 22:52:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-12 o 22:28, Akarm pisze:
    > Motocykl nie tylko praktycznie, również teoretycznie nie ma prawa
    > zrównać się z samochodem pod względem hamowania

    Tak z ciekawości - czemu?

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2016-06-13 00:10:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-12 o 22:52, Liwiusz pisze:
    > Tak z ciekawości - czemu?

    W takich przypadkach widać, że przydaje się chodzenie do szkoły, że
    kupowanie świadectwa chluby nie przynosi.
    Od czego zależy droga hamowania? Od prędkości i współczynnika tarcia,
    czyli przy takiej samej prędkości szybciej zahamuje pojazd, w którym
    jest większa powierzchnia styku z podłożem.
    Samochody mają tę powierzchnię dużo większą, niż motocykle.

  • 77. Data: 2016-06-13 00:12:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-13 o 00:10, Akarm pisze:

> [...]
    > jest większa powierzchnia styku z podłożem.
    > Samochody mają tę powierzchnię dużo większą, niż motocykle.

    Tak podpytuję, i widzę że do szkoły to raczej ty nie chodziłeś ;) (wiem,
    że to tylko taka złośliwość, ale tym razem sam się podłożyłeś).

    Hint: tarcie nie zależy od powierzchni styku.

    Na drugi raz zostań już przy swoim grammar nazi, by się nie błaźnić zbytnio.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2016-06-13 00:17:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    W takich przypadkach widać, że przydaje się chodzenie do szkoły, że
    kupowanie świadectwa chluby nie przynosi. ...
    ---
    Czym teraz błysnąłeś ?

  • 79. Data: 2016-06-13 06:17:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 13.06.2016 00:10, Akarm wrote:

> [...]
    > jest większa powierzchnia styku z podłożem.
    > Samochody mają tę powierzchnię dużo większą, niż motocykle.

    Akurat w szkole uczyli, że od tego nie zależy.

    Shrek.

  • 80. Data: 2016-06-13 11:13:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości
    >Film dokumentujący, że nie wyprzedzam?
    >Wydaje mi się, że trzeba być niespełna rozumu, żeby chcieć taki
    >film...

    Film dokumentujacy codzienna jazde ...

    >Taka niedorzeczna wypowiedź sprawiła, że już mi się nie wydaje, teraz
    >mam pewność.
    >Nie będę ciągnął tego absurdu.

    Ale tak to wyglada z punktu widzenia kierowcy samochodu.
    Jedzie sobie spokojnie ze stala predkoscia, z tylu go motocykl
    wyprzedza, tylko po to, aby zaraz hamowac i spowodowac wyprzedzanie na
    przejsciu.

    J.