eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWymiana zębatki zdawczej - fakty i mityRe: Wymiana zębatki zdawczej - fakty i mity
  • Data: 2012-05-08 10:52:56
    Temat: Re: Wymiana zębatki zdawczej - fakty i mity
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 05/08/2012 10:38 AM, OGONek~ wrote:
    >> Co trzeba zrobić, żeby otrzymać odpowiedź pozbawioną sarkazmu?
    >
    > Odpowiem Ci bez sarkazmu - zestaw napędowy jest częścią _eksploatacyjną_
    > jak klocki hamulcowe itp. Zawsze wymienia się go w całości.
    >
    A czy klocków nie powinno wymieniać się z zaciskami?
    >
    > Jazda motocyklem nie jest tania (jeżeli ktoś Ci tak powiedział to
    > kłamał) i jeżeli Cię na nią nie stać to sobie podaruj.
    >
    > Zębatka jest już dosyć zużyta i teraz należy sprawdzić czy łańcuch jest
    > równo wyciągnięty (kręcisz kolem i sprawdzasz palcem naciąg czy jest
    > jednakowy na całej długości łańcucha), jeżeli nie to zestaw do wymiany.
    > Jeżeli jest w miarę równo wyciągnięty to możesz jeszcze trochę na nim
    > przejechać.
    >
    Potrafisz odpowiedzieć uzasadniając czemu zużytą zębatką ma dożynać
    zdrowy (o ile tak jest) łańcuch? Ja gdybym nie wymienił zębatki to bym
    miał napęd do wymiany po 40kkm a tak wyszło 65.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: