  • 11. Data: 2010-11-29 22:39:57
    Temat: Re: Wymiana zarowki Jazz - jak
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-29 14:55, MarcinJM pisze:

    > Przy tym wszystkim wymog w niektorych krajach posiadania kompletu
    > zarowek zapasowych brzmi jak filuterny zarcik.

    Mniej śmiesznie będzie jak na drodze jakiś policjant powie że albo
    wymienisz tu i teraz albo wołaj sobie lawetę.

  • 12. Data: 2010-11-29 22:46:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-29 22:39, Tomasz Pyra pisze:

    > Mniej śmiesznie będzie jak na drodze jakiś policjant powie że albo
    > wymienisz tu i teraz albo wołaj sobie lawetę.

    Śmieszna (albo i mniej śmieszna) to jest raczej Twoja opowieść
    o takowych implikacjach.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 13. Data: 2010-11-29 22:48:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-29 14:55, MarcinJM pisze:
    (...)
    > Przy tym wszystkim wymog w niektorych krajach posiadania kompletu
    > zarowek zapasowych brzmi jak filuterny zarcik.

    Jest wiele głupawych przepisów - wiele zależy od interpretacji.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 14. Data: 2010-11-30 08:36:15
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-29 22:48, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-11-29 14:55, MarcinJM pisze:
    > (...)
    >
    > Jest wiele głupawych przepisów - wiele zależy od interpretacji.

    A co tu chcesz interpretowac?
    Masz miec komplet zarowek zapasowych i tyle.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 15. Data: 2010-12-05 20:10:29
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-29 22:48, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-11-29 14:55, MarcinJM pisze:
    > (...)
    >
    > Jest wiele głupawych przepisów - wiele zależy od interpretacji.

    A co tu chcesz interpretowac? Masz miec komplet zapasowych zarowek i basta.
    Tak samo jak masz miec gasnice. jaki %% palacych sie samochodow
    widziales? ja w 21 letniej karierze kierowcy 2 (dwa). Z czego oba byly
    pod opieka strazy pozarnej juz.
    20 milionow gasnic jezdzi po to, zeby byly gowno warte (nie dzialaja,
    albo kierownik nawet sie nie zatrzyma, albo brak nawet elementarnej
    wiedzy z gaszenia pozarow, czemu sie nie dziwie wcale).
    To moze wyposazajmy samochody w systemy gasnicze? nie sa drogie.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl