  • 11. Data: 2012-05-12 18:52:13
    Temat: Re: Wymiana wadliwego ukladu w laptopie- jakie koszta?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Z ciekawości sprawdziłeś, czy wymienili, czy tylko 'uruchomili' ten sam?
    > Cwaniaki czasem tylko wygrzewają taki układ, wtedy podziała miesiącami.
    > Wymiana na nowego typu GPU praktycznie powinna usunuąć problem na lata.

    A wlasnie...
    Da sie jakos programowo sprawdzic jaki mam scalak w grafice?
    /jakia wersja/rewizja/itd

  • 12. Data: 2012-05-13 19:24:40
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-05-2012 o 18:52 Q napisał na pl.comp.pecet:

    > A wlasnie...
    > Da sie jakos programowo sprawdzic jaki mam scalak w grafice?
    > /jakia wersja/rewizja/itd

    GPU-Z

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 13. Data: 2012-05-13 19:39:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-13 19:24, WiesłaW pisze:

    > GPU-Z
    Chyba tylko w tedy, gdy w firmware będzie taka informacja, inaczej - po
    wymianie nikt nie modyfikuje firmware, że zmienił układ, który różni się
    tylko tym, że ma poprawione punkty lutownicze.

  • 14. Data: 2012-05-13 20:12:51
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-05-2012 o 19:39 BQB napisał na pl.comp.pecet:

    > Chyba tylko w tedy, gdy w firmware będzie taka informacja,
    > inaczej - po wymianie nikt nie modyfikuje firmware, że zmienił układ,
    > który różni się tylko tym, że ma poprawione punkty lutownicze.

    Twierdzisz, że wszystkie układy z serii mają taki sam numer ID, czy że
    tego numeru nie możesz odczytać?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail