eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Wymiana pierścieni to wielka filozofia?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 21. Data: 2011-03-14 11:03:12
    Temat: Re: Wymiana pierścieni to wielka filozofia?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 14 Mar, 09:47, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:
    > > Troche umiej tno ci manualnych na poziomie zwyk ego majsterkowicza i
    > kawa k
    > > stosunkowo cienkiej blachy - powiedzmy 1,0
    > > Przyrz d gotowy.
    >
    > > --
    > > Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    >
    > Robi em tak w 1985 w "Komarku"
    >
    > Dzisiaj ju jest allegro:
    > 59 z z przesy k .
    >
    > http://allegro.pl/opaska-do-tlokow-53-125-jonnesway-
    wys-75mm-i1491238...
    > l
    >
    > S.

    Ja w Romecie tak nie musiałem robić, bo mój Romet Kadet miał
    odpowiedni stożek na końcu cylindra ;P

    Pozdrawiam !


  • 22. Data: 2011-03-14 11:13:53
    Temat: Re: Wymiana pierścieni to wielka filozofia?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 03:03:12 -0700 (PDT), Czarek Daniluk wrote:
    >On 14 Mar, 09:47, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:
    >> http://allegro.pl/opaska-do-tlokow-53-125-jonnesway-
    wys-75mm-i1491238...
    >
    >Ja w Romecie tak nie musiałem robić, bo mój Romet Kadet miał
    >odpowiedni stożek na końcu cylindra ;P

    Ale stozek zapewne jest z dolnej strony, a to znaczy demontaz skrzyni
    i walu. Pod warunkiem posiadania wygodnego kanalu, bo inaczej lepiej
    wyjac silnik.


    J.


  • 23. Data: 2011-03-14 14:32:42
    Temat: Re: Wymiana pier cieni to wielka filozofia?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 14 Mar, 11:13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Mon, 14 Mar 2011 03:03:12 -0700 (PDT),  Czarek Daniluk wrote:
    > >On 14 Mar, 09:47, Sylwester azar <i...@a...pl> wrote:
    > >>http://allegro.pl/opaska-do-tlokow-53-125-jonneswa
    y-wys-75mm-i1491238...
    >
    > >Ja w Romecie tak nie musia em robi , bo m j Romet Kadet mia
    > >odpowiedni sto ek na ko cu cylindra ;P
    >
    > Ale stozek zapewne jest z dolnej strony, a to znaczy demontaz skrzyni
    > i walu. Pod warunkiem posiadania wygodnego kanalu, bo inaczej lepiej
    > wyjac silnik.
    >
    > J.

    2takt z motorka to nie z samochodu osobowego.
    W żadnym silniku samochodowym nie spotkałem stożka żeby wetknąć tłok,
    nawet od spodu pod wałem ;)

    Nie pamiętam jak to było w Wartburgu 2takcie, bo tylko raz silnik
    rozbierałem do wału ;)

    Pozdrawiam !


  • 24. Data: 2011-03-14 20:24:11
    Temat: Re: Wymiana pierścieni to wielka filozofia?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-14 08:56, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4d7d13bc$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Żeby go zdemontować trzeba zdjąć głowicę, położyć na stole górą do
    >> góry, podłożyć coś pod zawory (żeby się nie mogły otworzyć), następnie
    >> wciskasz talerzyk zaworowy tak żeby ścisnąć sprężynę i wyjmujesz
    >> kliny. Trzeba mieć dwie osoby i zrobić sobie jakieś wygodne narzędzie
    >> do wciskania tego talerzyka (bo sprężyna jest bardzo mocna).
    >
    > przynieś głowice, postaw piwko, to Ci pokazę jak to zrobić
    > (nieniszcząco) za pomocą zwykłego młotka

    Odłóż piwko, doczytaj do końca post na który odpowiadasz :)

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: