-
21. Data: 2011-03-14 11:03:12
Temat: Re: Wymiana pierścieni to wielka filozofia?
Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>
On 14 Mar, 09:47, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:
> > Troche umiej tno ci manualnych na poziomie zwyk ego majsterkowicza i
> kawa k
> > stosunkowo cienkiej blachy - powiedzmy 1,0
> > Przyrz d gotowy.
>
> > --
> > Pozdrawiam Kuba (aka cita)
>
> Robi em tak w 1985 w "Komarku"
>
> Dzisiaj ju jest allegro:
> 59 z z przesy k .
>
> http://allegro.pl/opaska-do-tlokow-53-125-jonnesway-
wys-75mm-i1491238...
> l
>
> S.
Ja w Romecie tak nie musiałem robić, bo mój Romet Kadet miał
odpowiedni stożek na końcu cylindra ;P
Pozdrawiam !
-
22. Data: 2011-03-14 11:13:53
Temat: Re: Wymiana pierścieni to wielka filozofia?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 14 Mar 2011 03:03:12 -0700 (PDT), Czarek Daniluk wrote:
>On 14 Mar, 09:47, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:
>> http://allegro.pl/opaska-do-tlokow-53-125-jonnesway-
wys-75mm-i1491238...
>
>Ja w Romecie tak nie musiałem robić, bo mój Romet Kadet miał
>odpowiedni stożek na końcu cylindra ;P
Ale stozek zapewne jest z dolnej strony, a to znaczy demontaz skrzyni
i walu. Pod warunkiem posiadania wygodnego kanalu, bo inaczej lepiej
wyjac silnik.
J.
-
23. Data: 2011-03-14 14:32:42
Temat: Re: Wymiana pier cieni to wielka filozofia?
Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>
On 14 Mar, 11:13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> On Mon, 14 Mar 2011 03:03:12 -0700 (PDT), Czarek Daniluk wrote:
> >On 14 Mar, 09:47, Sylwester azar <i...@a...pl> wrote:
> >>http://allegro.pl/opaska-do-tlokow-53-125-jonneswa
y-wys-75mm-i1491238...
>
> >Ja w Romecie tak nie musia em robi , bo m j Romet Kadet mia
> >odpowiedni sto ek na ko cu cylindra ;P
>
> Ale stozek zapewne jest z dolnej strony, a to znaczy demontaz skrzyni
> i walu. Pod warunkiem posiadania wygodnego kanalu, bo inaczej lepiej
> wyjac silnik.
>
> J.
2takt z motorka to nie z samochodu osobowego.
W żadnym silniku samochodowym nie spotkałem stożka żeby wetknąć tłok,
nawet od spodu pod wałem ;)
Nie pamiętam jak to było w Wartburgu 2takcie, bo tylko raz silnik
rozbierałem do wału ;)
Pozdrawiam !
-
24. Data: 2011-03-14 20:24:11
Temat: Re: Wymiana pierścieni to wielka filozofia?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-03-14 08:56, Kuba (aka cita) pisze:
>
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:4d7d13bc$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...
>> Żeby go zdemontować trzeba zdjąć głowicę, położyć na stole górą do
>> góry, podłożyć coś pod zawory (żeby się nie mogły otworzyć), następnie
>> wciskasz talerzyk zaworowy tak żeby ścisnąć sprężynę i wyjmujesz
>> kliny. Trzeba mieć dwie osoby i zrobić sobie jakieś wygodne narzędzie
>> do wciskania tego talerzyka (bo sprężyna jest bardzo mocna).
>
> przynieś głowice, postaw piwko, to Ci pokazę jak to zrobić
> (nieniszcząco) za pomocą zwykłego młotka
Odłóż piwko, doczytaj do końca post na który odpowiadasz :)