  • 11. Data: 2010-07-08 23:19:07
    Temat: Re: Wymiana oleju w skrzyni AL4 w okolicach trojmiasta
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    kup na allegro ten esso za 25zł/litr
    za syntetyk w warsztatach liczą sobie co najmniej 40zł/litr.

    sam do AL4 miałem wlanego syntetycznego castrola
    (o ile mi wiadomo dextron III moze być zarówno mineralny - czrwony, jak i
    sysntetyczny - niby bezbarwny)
    wiec "fachowcy" leją co prawda syntetyk bezbarwny ale nie ten super cudowny
    esso (obecnie zresztą z nalepką mobil).

    aktualnie w innym samochodzie też z AL4 zapodałem LT...

    nie sądze aby skrzynia popsuła się od tego co proponują automaciarze.. moze
    oni faktycznie się znają???.

    pamiętaj ze po wymianie powinienieś obniżyć licznik zużycia oleju wear
    counter - prawdopodobnie tylko w asso.
    jeżeli nie skasujesz to kiedyś moze się przepełni i skrzynia wejdzie w tryb
    serwisowy.

    Piotr MACULEWICZ
    Poznań
    x2 BVA
    oraz Hultaj nie BVA ;-)

  • 12. Data: 2010-07-09 09:39:38
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 08 Jul 2010 17:38:32 +0200) ktos podajacy sie za Karolek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tez prawda.
    > Moze wiec samemu wymienic?

    Jak bym potrafil to zrobic samodzielnie to nie zawracalbym Wam glowy :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 13. Data: 2010-07-09 09:42:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 8 Jul 2010 23:19:07 +0200) ktos podajacy sie za pm
> [...]

    > counter - prawdopodobnie tylko w asso.
    > jeżeli nie skasujesz to kiedyś moze się przepełni i skrzynia wejdzie w tryb

    Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Najchetniej zalalbym skrzynie olejem, ktory zaleca
    producent, czyli Esso. Niestety nadal nie udalo mi sie znalezc w okolicach trojmiasta

    warsztatu, ktory podjalby sie tej wymiany i wzbudzil moje zaufanie.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 14. Data: 2010-07-09 09:45:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Piotr Klimek pisze:

> [...]
    trojmiasta
    > warsztatu, ktory podjalby sie tej wymiany i wzbudzil moje zaufanie.

    Zobacz tutaj.

    http://www.automerc.pl/

    Siedzi tam kumaty gosc, robia ogolnie automaty, wiec powinni dac sobie rade.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2010-07-09 11:00:50
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 09 Jul 2010 09:45:25 +0200) ktos podajacy sie za Karolek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zobacz tutaj.
    >
    > http://www.automerc.pl/
    >
    > Siedzi tam kumaty gosc, robia ogolnie automaty, wiec powinni dac sobie rade.

    Dzieki za namiar, ale moim autem nie chca sie zajac niestety.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 16. Data: 2010-07-09 15:17:35
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    a słyszałeś o tzw. Mistrzu z Osowej?
    w sumie mechanik od citroenów i to dobry
    sądze że olej powinien Ci wymienić.

    Piotr MACULEWICZ
    Poznań
    x2 BVA
    oraz Hultaj nie BVA ;-)

  • 17. Data: 2010-07-09 15:49:54
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Dzieki za namiar, ale moim autem nie chca sie zajac niestety.

    aha.
    podobno żeby zeszło więcej oleju
    trzeba odłaczyć wąż od chłodnicy oleju
    (to w C5 bo np. w Xantii nie ma zewnętrznej chłodnicy)

  • 18. Data: 2010-07-10 10:31:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > Dzwonilem do nich, wlasnie oni chca do tej skrzyni wlac olej Dexron zamiast Esso
    > ATF 4HP20 AL4. Na forum klubu cytrynki i w innych miejscach w sieci mozna

    Kup sobie w ASO olej do tej AL4, 2litrowy baniak kosztuje grosze i
    bedziesz mial czyste sumienie.

    Pozdrawiam
    Pawel