  • 31. Data: 2021-03-11 11:59:50
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > Pewnie nie ma, natomiast niezależnie od tego co się dzieje i
    > drukuje na świecie mam takie przeczucie graniczące z pewnością że
    > finalnie PLN wypadnie gorzej niż USD (i nie tylko). ;)

    Wypasc gorzej niz dolar, a wypasc 3 x gorzej niz obecnie dolar to
    jednak sa 2 rozne sprawy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 32. Data: 2021-03-11 12:10:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 11 Mar 2021 10:59:49 GMT, Budzik napisał(a):

    > Chyba masz racje, rzeczywiscie odweizenie niektorych stron powoduje
    > skok procesora na 100% zajetosci.

    Dobrzy ludzie, o czym wy mówicie? Odpalam na FF Facebooka, patrzę na
    obciążenia procka i widzę 3 impulsy obciążenia , pierwszy na góra 20%,
    następne na 10 i 5%.
    Odpalenie jakiej strony obciąża procka na 100%??
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 33. Data: 2021-03-11 12:14:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Dobrzy ludzie, o czym wy mówicie? Odpalam na FF Facebooka, patrzę na
    obciążenia procka i widzę 3 impulsy obciążenia , pierwszy na góra 20%,
    następne na 10 i 5%. Procek podobny, i5-4590S 3-3,7 GHz

  • 34. Data: 2021-03-11 12:19:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Dobrzy ludzie, o czym wy mówicie? Odpalam na FF facebooka, patrzę na
    obciążenia procka i widzę 3 impulsy obciążenia , pierwszy na góra 20%,
    następne na 10 i 5%. Dalsze działania na facebooku generują ciąg
    impulsów obciążenia nie wyższych niż 10%. Procek podobny, i5-4590S 3-3,7
    GHz.

  • 35. Data: 2021-03-11 12:32:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/03/2021 12:10, Jacek Maciejewski wrote:
    > Odpalenie jakiej strony obciąża procka na 100%??

    Kiedyś o podium bił się kruk.pl. Na wypasionym C2D osiągał 100% CPU
    podczas oglądania statycznego obrazu pierścionka, pod FF.

    Obecnie nie wiem, nie mam pod ręką C2D, na troche nowszych "i" nie ma
    takich problemów.

  • 36. Data: 2021-03-11 12:52:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2021 12:32:25 +0100, heby napisał(a):

    > Kiedyś o podium bił się kruk.pl. Na wypasionym C2D osiągał 100% CPU
    > podczas oglądania statycznego obrazu pierścionka, pod FF.
    Nie ma takiej strony, zgłasza się https://pl.kruk.eu/ i obciążenie ledwo
    zauważalne.

    > Obecnie nie wiem, nie mam pod ręką C2D, na troche nowszych "i" nie ma
    > takich problemów.
    No ale z waszych postów (jakoby przeglądarki na czterordzeniowych
    prockach muliły) w tym wątku wieje grozą :) A kiedy dwa lata temu miałem
    komp na C2D też nie widziałem żadnych przymuleń.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 37. Data: 2021-03-11 13:00:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/03/2021 12:52, Jacek Maciejewski wrote:
    > Nie ma takiej strony

    Tfu, racja, wkruk.pl.

    > No ale z waszych postów (jakoby przeglądarki na czterordzeniowych
    > prockach muliły) w tym wątku wieje grozą :) A kiedy dwa lata temu miałem
    > komp na C2D też nie widziałem żadnych przymuleń.

    Obecnie problemem jest konsumpcja pamięci. FB potrafi, jeśli mu dasz
    sposkój na kilkanaście godzin, pożreć cały RAM i wejśc na swap. Sądząc
    po ilości bugów jakie mają w interface dochodzę do wniosków że jednak
    programistów maja miernych i przestali to ogarniać. A tu wystarczy jakiś
    mały, ale periodyczny, wyciek i game over.

  • 38. Data: 2021-03-11 13:01:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Aby osiągnąć ten sam efekt wystarczy wyłączyć antywirusa.

    -----

  • 39. Data: 2021-03-11 13:02:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wymienić.

    -----

  • 40. Data: 2021-03-11 13:04:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie kiedyś Euro (te sklepy agd).
    Nie dawałem rady otworzyć ich strony do końca.

    -----