  • 21. Data: 2011-11-02 07:09:44
    Temat: Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "vissim" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1v939zg98116g.gxccf28f3sgq.dlg@40tude.net...
    > Wydaję mi się, że najbardziej idiotyczna i chamska w tym wątku jest twoja
    > wypowiedź - nic nie wnosząca do tematu jak i pozostałe twoje posty w
    > necie.
    > Przeczytaj je sobie raz jeszcze i wyciągnij wnioski.

    Przyganiał kocioł garnkowi :) Odpisałem Ci w Twoim styly cobyś sam wyciagnął
    wnioski :)

  • 22. Data: 2011-11-02 13:59:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "vissim" <v...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ciężko jest jeszcze dostać z matową, a zakładam że jak wejdą do masowej
    > sprzedaży w notkach,

    co?

    > to taki Asus (king of tanie podzespoły), również weżmie te najtańsze
    > i nieciekawe jakościowo.

    co?

    jakos chyba niewyspany jestem, albo rzeczywistosc nie ta...

  • 23. Data: 2011-11-02 17:23:38
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > 1900 PLN wzwyż. Tego D630 (w stanie naprawdę idealnym, a potrafię się...
    Mógłbyś podzielić się wrażeniami odnośnie tej zintegrowanej grafiki ? Ja ma
    Quadro i grzeje się niesamowicie. Jaką temperaturę u ciebie pokazuje i jak
    często włącza się wentylator ? Czy chodzi cały czas ?
    U mnie CPU oscylowało na poziomie 45C gdy nic nie robiłem i bez procesów w
    tle, ale jak uruchomię MS Outlooka czy 10 zakładek w Firefoxie to 55C non
    stop i wentyl na średnich obrotach.

    Chciałbym wiedzieć jak wygląda to przy zintegrowanych grafikach, bo u mnie
    wentyl włączany jest właśnie przez temperaturę GPU

    -v

  • 24. Data: 2011-11-03 09:04:40
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "vissim" <v...@p...onet.pl> wrote in message

    widze ze musze rozwinac

    > Ciężko jest jeszcze dostać z matową, a zakładam że jak wejdą do masowej
    > sprzedaży w notkach,

    juz byly, wyginely i raczej nie wroca do najtanszych i tanich maszyn

    > to taki Asus (king of tanie podzespoły), również weżmie te najtańsze
    > i nieciekawe jakościowo.

    statystycznie asus ma (badz mial niedawno) najlepszy sprzet (najmniej
    napraw) na rynku

    gdybys to napisal o acerze to bym zrozumial, ale asus?

  • 25. Data: 2011-11-04 09:25:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 18:23:38 +0100, vissim napisał(a):

> [...]
    >
    > Chciałbym wiedzieć jak wygląda to przy zintegrowanych grafikach, bo u mnie
    > wentyl włączany jest właśnie przez temperaturę GPU

    Prawdę mówiąc, to klaptop teraz działa u siostry w Koszalinie, więc od razu
    Ci wszystkiego nie sprawdzę. :) Popytam Ją, zdalnie też uruchomię jakiś
    program do monitorowania temperatury - i wtedy będzie nieco więcej danych.
    Pamiętam jednak, że jak go przygotowywałem do działania, to na kulturę pracy
    naprawdę nie było co narzekać. Fakt, że wtedy specjalnie po stronach www nie
    biegałem, a instalatory trochę procesorem mieliły. W każdym razie - postaram
    Ci się podrzucić jakieś konkretne dane. :D

    [ Bóg jest hipotezą konieczną dla zaspokojenia rozumu. (I. Kant) ]

  • 26. Data: 2011-11-06 02:35:33
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > naprawdę nie było co narzekać. Fakt, że wtedy specjalnie po stronach www nie
    > biegałem, a instalatory trochę procesorem mieliły. W każdym razie - postaram
    > Ci się podrzucić jakieś konkretne dane. :D
    Byłoby miło, bo z grafikami NVidii to jakaś porażka. Wentyl non stop
    włączony. Oczywiście to nie jest model płyty, którą Dell wymieniał po
    zgłoszeniu problemu, kiedy to przegrzewała się i...paliła, więc ciekwi mnie
    jak to wygląda na zintegrowanej, mniej prądożernej grafice aniżeli NVS 135m.

    -v

  • 27. Data: 2011-11-06 16:18:27
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Debilu to nie matryca jest matowa a folia przed nia wlasnie ta do
    > naklejania.

    a chcesz mieć sprawę w sądzie za obrazę osoby ?

  • 28. Data: 2011-11-06 16:24:01
    Temat: Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy - EOT (was: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy)
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    cóż, mimo zadania konkretnego pytania (pierwszy post), niestety nie dostałem
    żadnej odpowiedzi, a zostałem wyzwany od debili, o zadawanie idiotycznych
    pytań, dostałem linki do laptopów których nie chcę kupić, o naklejenie folii
    na ekran o które to rozwiązanie nie pytałem, że taniej wyjdzie kupić nowego
    z matową.
    Zastanówcie się proszę co piszecie i odpisujcie na pytanie, a nie swoje
    przemyślenia.

  • 29. Data: 2011-11-06 17:47:25
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 6 Nov 2011 17:18:27 +0100, vissim <v...@p...onet.pl>
    wrote:

    >a chcesz mieć sprawę w sądzie za obrazę osoby ?

    LOL.

    --
    Maciej Bójko

  • 30. Data: 2011-11-06 18:22:42
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-11-2011 o 17:24:01 vissim <v...@p...onet.pl> napisał(a):

    > cóż, mimo zadania konkretnego pytania (pierwszy post), niestety nie
    > dostałem
    > żadnej odpowiedzi,
    Jak to nie dostałeś jak dostałeś, wymiana to bardzo zły pomysł,
    mówiąc tak delikatnie.

> [...]
    > folii
    > na ekran o które to rozwiązanie nie pytałem, że taniej wyjdzie kupić
    Bo wyjdzie, myślisz że wszystkie matryce są takie same i można sobie tak
    wymieniać
    jak chce? już nie mówię o różnicach mechanicznych, ważniejsze są róznice
    niewidoczne
    czyli elektryczne, ale ty jesteś uparty i wiesz lepiej, no to
    rób po swojemu a nam głowy nie zawracaj bo z twoich postów nie wynika
    abyś naszych rad potrzebował.

    > Zastanówcie się proszę co piszecie i odpisujcie na pytanie, a nie swoje
    > przemyślenia.
    Jeden z nalepszych kabaretów w polsce kiedyś rzucił w jednym ze skeczy
    fajne hasło

    "wal się łosiu"