  • 31. Data: 2011-11-08 18:49:42
    Temat: Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 03:35:33 +0100, vissim napisał(a):

    > Byłoby miło, bo z grafikami NVidii to jakaś porażka. Wentyl non stop
    > włączony. Oczywiście to nie jest model płyty, którą Dell wymieniał po
    > zgłoszeniu problemu, kiedy to przegrzewała się i...paliła, więc ciekwi mnie
    > jak to wygląda na zintegrowanej, mniej prądożernej grafice aniżeli NVS 135m.

    To tak na szybko. Sprzęt u siostry używany głównie do grzebnięcia w necie,
    pobuszowaniu po Facebooku czy innych stronach, Skype'a, syn Jej od czasu do
    czasu w jakiejś flashowe gierki pocina. Wentylator słychać stosunkowo
    sporadycznie, generalnie cisza i spokój.

    Jak będzie chwila czasu i uda się zdalnie zapodać monitoring temperatur, to
    Ci ściągnę logi z Core Temp.

    [ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul. ]
    [ (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]

  • 32. Data: 2011-11-11 23:23:41
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > czasu w jakiejś flashowe gierki pocina. Wentylator słychać stosunkowo

    hmm, to trochę słabo, tzn u mnie poci się i kula na średnich obrotach często
    cały czas od włączenia, mimo że Speedstep włączony i działa na nizszym
    taktowaniu.
    Wychodzi na to, że jest kolosalna różnica pomiędzy tą felerną Nvidią a
    Intelem, ale co ja na intelu zrobię :(

    Flash się nie przycina ? Np pod FF 7.0 ? Jak wtedy wyglądają temperatury i
    fan ?

  • 33. Data: 2011-11-16 20:33:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 00:23:41 +0100, vissim napisał(a):

    > hmm, to trochę słabo, tzn u mnie poci się i kula na średnich obrotach często
    > cały czas od włączenia, mimo że Speedstep włączony i działa na nizszym
    > taktowaniu.

    Jak mówię - jedyne wrażenia odnośnie tego lapcia miałem przy stawianiu
    systemu, oprogramowania i konfiguracji całości na tej maszynce. Potem
    zapakowany w karton i wysłany do siostry, której w danej sytuacji życiowej
    bardziej się przyda. Jak pisałem - jak tylko trafi się moment, że będę mógł
    tam zdalnie zapuścić CoreTemp, CPU-Z, GPU-Z i np. jakiś benchmark - to
    zrobię to i podeślę Ci wyniki.

    > Wychodzi na to, że jest kolosalna różnica pomiędzy tą felerną Nvidią a
    > Intelem, ale co ja na intelu zrobię :(

    Co chcesz robić?

    > Flash się nie przycina? Np pod FF 7.0?

    Jak na razie, to Firefox tam jest w wersji 3.x (o ile jakiś automatyczny
    update nie poszedł). Flash był instalowany w wersji 11 beta - akurat taką
    wersję miałem pod ręką. Strony na które wchodziłem osobiście specjalnie nie
    powodowały wycia wiatraka i zwiększonego zapotrzebowania na moc
    obliczeniową. Inna sprawa, że może dlatego, że ja jednak filtrów ,,trochę" w
    Adblocku mam.

    > Jak wtedy wyglądają temperatury i fan?

    Jak pisałem wyżej - jak będę miał możliwość zdalnego zerknięcia, to
    uruchomię kilka stron (z Flashem również) i podam dokładniejsze temperatury
    i (jak się uda zczytać) obroty wentylatora.

    Na chwilę obecną mogę Ci napisać tak: używa tego komputera po pierwsze:
    kobieta, a po drugie: niespecjalnie zachwycona czy zainteresowana
    komputerami czy grzebaniem w necie. Skoro Ona mówi, że jest na tyle cicho,
    że nie przeszkadza Jej to w tym samym pokoju czytać książkę w łóżku - to
    musi być stosunkowo ciche. :D

    [ Ziemia ma granice, a głupota ludzka jest bezgraniczna. (G. Flaubert) ]