  • 11. Data: 2013-02-01 23:55:07
    Temat: Re: Wymiana akumulatora - instrukcja ;)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:keglqt$l9f$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
    3370&PG_PORN-_Roadside

    > ta pani to przyjechała nie po pomoc ale żeby mechanikowi sprzęt
    > podregulować.

    A mechanik, lokalny zoofil, nie chciał się od Sashy Grey zarazić ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2013-02-02 01:14:32
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 23:55:07 UTC+1 użytkownik Yogi(n) napisał:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A mechanik, lokalny zoofil, nie chciał się od Sashy Grey zarazić ;-)
    >

    > --
    >
    > Yogi(n)

    Widziałeś drugi odcinek? Daj linka.

  • 13. Data: 2013-02-02 01:17:41
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 20:24:01 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Ja pierdolę :))))))))))))))

    Z szacunkiem kolego. Ty chyba nie dajesz sobie sprawy kto plusy ujemne wymyślił.

  • 14. Data: 2013-02-02 12:24:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 02:12:45 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):
    > Bardzo dobry film instruktażowy. Może jakiś cykl podobnych byś wyszukał. Czy na tym
    filmie nie odkręca najpierw plusa dodatniego a nie plusa ujemnego.

    Jak mi juz .... napiecie opadlo, to odkreca sie dobrze, ale wczesniej
    pokazuje cos zle ..

    J.