-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer03.ams
4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
Subject: Re: Wymiana akumulatora AGM (Start-stop)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o...@l...harvard.local> <rr870e$ph2$1@dont-email.me>
<o...@l...harvard.local>
From: Slavekk <s...@g...pl>
Date: Thu, 17 Dec 2020 21:29:34 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <5fdbbfae$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.29.100.254
X-Trace: 1608236974 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 83.29.100.254:53528
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2063
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688847
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-12-14 o 18:39, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .12.2020 o 18:22 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:
>
>
>> Pytam z ciekawości, ile ma lat?
>
>
> w lutym minie 4 lata. Auto z salonu, przejechane niecałe 140kkm. Ale
> start-stop daje po dupie akumulatorowi. Zwykły podobno w tych warunkach
> wytrzymuje 4 x mniej...1 rok?
>
> 12 lat to może AGM wytrzymać w jakims UPS'ie od monitoringu gdzie ma
> cały czas optymalne ładowanie i temp max 20 st, ale i to raczej wątpię.
> Ja w UPS'ach w serwerowni wymieniam wszystko po 1,5 roku. Co półroczne
> testy pokazują spory spadek pojemności.
Ja w C4 wymieniałem po 6 latach (i zimie w Bieszczadach -27,8C) i 150kkm
Aku w S&S musi być w dobrym stanie, bo inaczej auto(matyka) przy
rozruchu oceni, że za bardzo napięcie przysiada i zablokuje STOP, jako
nie dający rękojmi prawidłowego=szybkiego startu.
Ten sam stan w zwykłym aucie by pozwolił jeszcze parę latek się poturlać.
Pojechałem do serwisu Centry, pan się męczył pół godziny ale to w cenie aku.
Żadnych problemów.
Sławek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.12.20 21:31 Slavekk
- 17.12.20 21:56 r...@k...pl
- 20.12.20 00:53 j...@i...pl
- 28.12.20 10:12 Kamil 'Model
- 22.01.21 18:15 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A