eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWymiana HDD - laptopRe: Wymiana HDD - laptop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!new
    s.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wymiana HDD - laptop
    Date: Thu, 30 Jun 2011 00:14:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <iug84h$mde$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4e073c78$1$2442$65785112@news.neostrada.pl> <iu91sh$b5n$1@news.onet.pl>
    <4e08c819$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <iub63n$5q2$1@inews.gazeta.pl> <iucoa3$2i3$1@inews.gazeta.pl>
    <iucsgd$kbi$1@news.onet.pl> <iudn9f$n44$1@inews.gazeta.pl>
    <iue23a$dsv$1@news.onet.pl> <iufngg$fvi$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <iufvog$jf1$1@inews.gazeta.pl> <iug0oq$cff$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "JoteR" <j...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.222.236.109
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309385681 22958 77.222.236.109 (29 Jun 2011 22:14:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jun 2011 22:14:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-User: rzydeta
    X-Antivirus: avast! (VPS 110629-0, 2011-06-29), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196563
    [ ukryj nagłówki ]

    "Rafał Łukawski" napisał

    > Można się nie zgadzać z wykładnią, pytanie czy to ma jakiekolwiek
    > znaczenie poza generowaniem problemów?

    Dlatego jeszcze raz powtarzam - szkoda czasu i nerwów na robienie niepewnego
    zakupu w sklepie wysyłkowym. I pieniędzy, bo o ile nawet sprzedawca łaskawie
    przyjmie dysk z powrotem i zwróci pieniądze, to w ostatecznym rozrachunku z
    kosztami przesyłania w obie strony może wyjść drożej niż w miejscowym
    sklepie. O ile w owym miejscowym sklepie zgodzą się rozpakować dysk celem
    podłączenia go do laptopa, sprawdzenia, co na to BIOS i przejęcie go bez
    szemrania z powrotem w razie negatywnego wyniku. No i o ile ktoś ma pod
    bokiem ów sklep ;-)

    > watpie by ktos sie zgodzil na 10 dni testów (aczkolwiek sprzedawca
    > moze zgodzic sie na przyjecie uzywanego towaru za oplata).

    Łaskawca ;-) Czyli wyjdzie drożej...
    Nie licząc czasu straconego na przesyłanie. Bo w tym przypadku sam test to
    raptem 15 minut.

    > Na pewno zaś większość zgodzi się na tzw. testy kompatybilności.

    Czy również ci, co mają w regulaminie następujący zapis?
    "Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie był używany"
    Jak bez użycia sprawdzić ów dysk? ;->

    > wystarczy KONTAKT ze sprzedawcą. TO NIE BOLI :)

    Co by nie ustalono, to i tak potem sprzedawca będzie marudził, że dysk nosi
    ślady zużycia, folia rozerwana i w ogóle...
    BTW: procedura zwrotu w ciągu 10 dni nie jest wcale taka prosta, że hop-siup
    i wysyłamy z powrotem.

    > ludzie - najpierw rozmawiajcie :)

    Słusznie. O ile jest z kim ;->

    A tak w ogóle, to dyskusja jest poniekąd bezprzedmiotowa. Komputer
    obsługujący aktualnie dysk 160 GB (czyli powyżej magicznej granicy 128 GiB)
    obsłuży również i 250 i 500 i 750 i 100 GB. A nawet jeśli nie, to i tak
    każdy współczesny system operacyjny sobie z tym poradzi. Ważniejszymi
    parametrami w przypadku laptopa (na co zwróciłeś uwagę) są jego gabaryty,
    temperatura pracy i prądożerność.

    JoteR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: