-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wymagania kierowcow
Date: Mon, 17 Feb 2014 14:25:11 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 40
Message-ID: <ldt2jk$9mk$1@node1.news.atman.pl>
References: <Pine.WNT.4.64.1402141307100.2472@quad>
<X...@1...0.0.1>
<Pine.WNT.4.64.1402142229380.3644@quad>
<X...@1...0.0.1>
<Pine.WNT.4.64.1402152030160.948@quad> <ldohht$iij$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1402171331270.3172@quad>
NNTP-Posting-Host: e91-236.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1392643508 9940 46.238.91.236 (17 Feb 2014 13:25:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Feb 2014 13:25:08 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1402171331270.3172@quad>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 140217-0, 2014-02-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524424
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1402171331270.3172@quad..
.
> On Sat, 15 Feb 2014, Cavallino wrote:
>
>>
>> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
>> wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1402152030160.948@quad...
>>> On Sat, 15 Feb 2014, Budzik wrote:
>>>
>>>> Zreszta to ze ograniczen jest za duzo nie moze byc argumentem za tym,
>>>> aby
>>>> nie stawiac ich tam gdzie sa potrzebne.
>>>
>>> Nie może.
>>> Pic w tym, że jednowartościowe bezwzględne ograniczenie prędkości
>>> nie jest właściwym posunięciem w miejscu, w którym ta wartość mocno
>>> zależy od warunków (różnych).
>>
>> Od 15 lat piszę to samo na pms, ale nie wszyscy mają na tyle pojemne
>> mózgi,
>> żeby to zrozumieć....
>
> To prawda.
> Ale zdaje się, że jednocześnie nie akceptujesz oczywistego dla mnie
> argumentu, że ograniczenie prędkości ma znaczenie DLA INNYCH.
Nie akceptuję, że ma mieć WIĘKSZE znaczenie niż inne, równoważne przepisy.
> Nie każde ograniczenie oczywiście (nie w każdym miejscu).
> To, że akurat na drodze z pierwszeństwem mają obowiązek Ci ustąpić
> to jedno, a to, że w razie stosowania się przez "pierwszeństwowych"
> do ograniczenia łatwiej jest np. włączyć się do ruchu to drugie.
Co nie znaczy, że mają prawo nie stosować się do obowiązku ustąpienia
pierwszeństwa.
Jak nie potrafią ocenić odległości/prędkości, to stoją i czekają grzecznie,
a jak to trwa zbyt długo, to się przesiadają do PKS z braku predyspozycji do
kierowania pojazdem.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.14 17:36 John Kołalsky
- 18.02.14 00:57 WildS
- 18.02.14 19:40 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo