-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 14 Feb 2014 22:45:31 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Wymagania kierowcow
In-Reply-To: <52fe68fb$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1402142236280.3644@quad>
References: <Pine.WNT.4.64.1402141307100.2472@quad>
<52fe68fb$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 43
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1392416388 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2365 83.15.167.123:64018
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524173
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 14 Feb 2014, tá´ wrote:
> Gotfryd Smolik news wrote:
>
>> Ano o to, że jest sobie zakręt (nie zapamiętałem niestety gdzie).
>> Można podejrzewać, że ze słabą widocznością. I gość ma pretensje o to,
>> że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem
>> "uwaga ostry zakręt",
>
> Trollujesz?
Nijak. Niestety.
> Drogi są obstawione setkami zbędnych znaków, wiec znaki jako takie się
> dewaluują i te istotne przestają być zauważane.
Otóż to.
> Skoro na stu bezpiecznych
> zakrętach stoją znaki "niebezpieczny zakręt", to kolejny taki znak
> zostanie pewnie zlekceważony, choćby nawet miał sens. Tak już działa
> ludzki umysł.
No i tym bardziej nie wolno ustawić ograniczenia prędkości, powód
podałem obok (tam gdzie ktoś wspomina o fotoradarze) - zostanie
zlekceważone, albo co najmniej zostanie zlekceważone przy gorszych
warunkach (przy których "sprawny kierowca w sprawnym pojeździe"
nie przejedzie przy dozwolonej prędkości).
IMO w takim miejscu można dowalić "inne niebezpieczeństwa", tablicę
"uwaga, tu jest NAPRAWDĘ ostry zakręt" :P lub t.p.
Ale ograniczenie prędkości raczej nie ma sensu. Właśnie dlatego,
że kierowcy je lekceważą i można z góry założyć, że o ile BYĆ MOŻE
pewna część będzie go przestrzegać, to w gorszych warunkach
(śliskość) takich którzy pojadą odpowiednio wolniej Z POWODU
OGRANICZENIA, trzeba będzie liczyć na palcach.
Jadą wolniej (skoro dziennie setkami nie wylatują) pewnie dlatego,
że miejscowi tam zwalniają, może dlatego że zastanawiają się
którędy dalej itd - ale prawie na pewno nie dlatego, że "ograniczenie
jest 70 a jest ślisko to trzeba max 50 bo się wyleci".
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.14 22:29 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 22:28 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 22:35 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 22:32 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 23:20 RadoslawF
- 15.02.14 00:45 Rafał \"SP\" Gil
- 15.02.14 03:00 Budzik
- 15.02.14 03:00 Budzik
- 15.02.14 13:04 AZ
- 15.02.14 13:22 AZ
- 15.02.14 13:22 J.F.
- 15.02.14 16:17 RadoslawF
- 15.02.14 17:01 yabba
- 15.02.14 18:56 J.F.
- 15.02.14 19:00 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo