-
Data: 2010-11-13 19:04:43
Temat: Re: "Wylewanie" masy na PCB 4-warstwowej
Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik Piotr "Curious" Slawinski napisał:
> Artur wrote:
>
>> Witam,
>> czy ma sens wylewanie masy na warstwach top i bottom, gdy warstwy
>> wewnętrzne są w całości podpięte pod VCC i GND? Zajrzałem do kilku
>> przemysłowych rozwiązań i tam pola masy znajdują się tylko pod
>> układami scalonymi.
>> Płytka z ARM7 w całości cyfrowa, maksymalnie paręnaście MHz na
>> ścieżkach.
>
> jeszcze poza emi zostaje kwestia przewodnosci termicznej oraz wagi.
I zrównowważenia mechaniczno - termicznego. Płytki mocno nierówno
pokryte miedzią potrafią dosyć mocno pracować przy zmianach temperatury.
--
Darek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulatory VRLA
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- HDMI
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- Kamera monitoringu z kartą SIM
- Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje