  • 11. Data: 2009-04-15 11:03:30
    Temat: Re: Wyłącznik do silnika 380v
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Nie gwintować, w metalu otwór, żeby łeb wkręta nie przeszedł, ale gwint
    > swobodnie, a w drewnie nawierć cienkie dziurki żeby wkręt ciasno się
    > wkręcał, kilka wkrętów i czołgiem nie ruszy.

    No wlasnie bardzo chcialem uniknac dziurawienia plozy...

    pozdrawiam
    pluton

  • 12. Data: 2009-04-15 19:43:13
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    pluton wrote:

    > No wlasnie bardzo chcialem uniknac dziurawienia plozy...
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    od razu wstaw przełącznik prawo-lewo, niedużo drożej a unikniesz
    kłopotów

    jeffrey

  • 13. Data: 2009-04-16 00:57:47
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > od razu wstaw przełącznik prawo-lewo, niedużo drożej a unikniesz
    > kłopotów
    >
    > jeffrey

    Jaki wpływ na dziurawienie płozy ma przełącznik prawo-lewo. Możesz mnie oświecić.

  • 14. Data: 2009-04-16 08:42:11
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Oczywiście nie na wylot, tylko tak 2/3 grubości deski.

    Mała dziurka, nikt nie zauważy :-)

    Dlaczego nie chcesz dziurawić?

    > Jaki wpływ na dziurawienie płozy ma przełącznik prawo-lewo. Możesz mnie
    > oświecić.

    Coś pokręciłeś, pewnie chodziło o to, że przełącznik prawo-lewo jest
    niewiele droższy, a czasem się przydaje. Akurat nie w urządzeniu
    wibracyjnym.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 15. Data: 2009-04-16 10:08:30
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

    > Jaki wpływ na dziurawienie płozy ma przełącznik prawo-lewo. Możesz
    > mnie oświecić.

    na dziurawienie żadnego
    robiłem taki wibrator i wiem jak się zachowuje po podłaczeniu - zaczyna sam
    jechać, i kierunek obrotów wyznacza w którą stronę jedzie.
    oczywiście wygodniej jest jak wibrator sam jedzie do przodu i tylko
    przytrzymujemy go z tyłu
    oczywiście sam wibrator na płycie musi być zamontowany osią pod kątem
    prostym do kierunku jazdy

    jeffrey

  • 16. Data: 2009-04-16 10:38:42
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > oczywiście sam wibrator na płycie musi być zamontowany osią pod kątem
    > prostym do kierunku jazdy

    Dokladnie tak bedzie.
    W ten weekend skoncze i pokaze fotki.

    pozdrawiam
    pluton

  • 17. Data: 2009-04-18 19:11:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 2) podstawa jest metalowa, a bede musial uzyc
    > maszynki do zawibrowania kostki. Wymyslilem, ze
    > zrobie podkladke z desek . Tak ja trwale zamocowac
    > do metalowej podstawy ?

    Ja sie obawiam, ze te deski będą miały małą żywotność. Może odwiedź sklep
    szewski i zainteresuj sie taką gumą w płatach, którą oni używają na
    podeszwy.

  • 18. Data: 2009-04-20 08:02:30
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Ja sie obawiam, ze te deski będą miały małą żywotność. Może odwiedź sklep
    > szewski i zainteresuj sie taką gumą w płatach, którą oni używają na
    > podeszwy.

    Mysle, ze to nie szkodzi. Do zawibrowania bedzie wszystkiego 20m2
    u sasiadow i 25 m2 u mnie. Nawet, jak sie rozleca po tych robotach,
    to nie szkodzi.

    A jak umocowac te gume ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 19. Data: 2009-04-20 14:47:44
    Od: Jerzy Karski <j...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 10:02:30 +0200, pluton napisał(a):

    > Mysle, ze to nie szkodzi. Do zawibrowania bedzie wszystkiego 20m2
    > u sasiadow i 25 m2 u mnie. Nawet, jak sie rozleca po tych robotach,
    > to nie szkodzi.
    >
    > A jak umocowac te gume ?

    Może lepszy byłby kawalek starego pasa przenosnikowego (z kordem w środku).
    Śruby do mocowania (trzpienie) mogą być dospawane od góry tuż za przednią
    krawędzią płyty - np w ilości 3 - 4 szt. W gumie robisz dziury (nie muszą
    byc otwory), lub eleganciej zakuwasz oczka np. plandekowe, zakładasz na
    śruby i podwijasz pod spód. Można zakręcać np. motylkami.

    JK