  • Data: 2016-04-28 17:57:01
    Temat: Re: Wyłączanie wzmacniacza dźwięku podłaczonego do kompa
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1h4zy3wjk5dcm.1l81sqdj52vfn$.dlg@40tude.net...
    > Kto ma dziś drukarę na LPT? Wszystko na USB leci.

    No, ja mam... I tylko problem zgniłej gąbki (a właściwie, to już jej
    całkowitego braku) zgarniającej resztki z bębna mnie nieco razi, a na nowy
    zespół bębna mnie nie stać. Poza tym maszyna jest, pomijając konieczność
    pojedynczego wkładania kartek, sprawna. Choć 51 kilo waży... Kolorowy laser
    z dawniejszych czasów... I duża maszyna ustawiona jako serwer wydruku.
    Trochę długo idzie wydruk obrazków, ale nie narzekam. Niby mam przelotkę
    USB-LPT... ale gniazdo nie pasuje.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu