  • 1. Data: 2010-03-02 19:31:03
    Temat: Wykres liniowy - czym najprosciej?
    Od: Z-uza <s...@n...lubie.pl>

    Nietypowa prosba, potrzebuje zrobic na stronie wizualizacje w postaci
    wykresu liniowego z danych zrzucanych skryptem do pliku txt. Proste dane w
    postaci: nr tygodnia i liczba uzytych licencji. Prezentacja ma dzialac w
    lokalnym intranecnie, gdzie nie mam mozliwosci uzycia zadnego php, asp czy
    czegokolwiek, zostaje mi chyba tylko java. Czy ktos moze polecic jakis
    skrypt, ktorym bede w stanie taki prosty wykres liniowy na bazie
    zewnetrznych danych generowac?

    Dzieki i pozdro,

  • 2. Data: 2010-03-02 21:10:09
    Temat: Re: Wykres liniowy - czym najprosciej?
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 02.03.2010 20:31, Z-uza pisze:
> [...]
    > czegokolwiek, zostaje mi chyba tylko java. Czy ktos moze polecic jakis
    > skrypt, ktorym bede w stanie taki prosty wykres liniowy na bazie

    moze nic konkretnego nie poradze, ale skoro nie moze byc nic server-side
    to zostaje client-side. A wtedy najlepszy bedzie chyba flash. Gotowce z
    wykresami powinno udać się Ci znaleźć bez problemu

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 3. Data: 2010-03-03 08:04:26
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Uzytkownik "Z-uza" <s...@n...lubie.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czegokolwiek, zostaje mi chyba tylko java. Czy ktos moze polecic jakis
    > skrypt, ktorym bede w stanie taki prosty wykres liniowy na bazie

    Flash open chart

  • 4. Data: 2010-03-03 08:37:44
    Od: Jakub Tarczewski <a...@o...eu>

    [...]Czy ktos moze polecic jakis
    > skrypt, ktorym bede w stanie taki prosty wykres liniowy na bazie
    > zewnetrznych danych generowac?

    np.
    http://omnipotent.net/jquery.sparkline/
    i w ogóle:
    http://plugins.jquery.com/search/node/chart+type%3Ap
    roject_project

    przy zwykłym wykresie może najprościej byłoby napisać coś samodzielnie
    (w czystym js albo jakimś frameworku), ale rozumiem że to nie tym razem ;-)