  • Data: 2013-12-15 20:38:03
    Temat: Re: Wykrakali?my?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    On Sat, 14 Dec 2013 23:11:58 +0100, "J.F."

    >W okularach sprawdza. Ale to nei sprawa okularow.

    a co to to za wada ?

    >Nie, dobra. Bo moich testow musi byc lekarz, trwaja cos z godzine.

    Eee tam, po prostu w zlym stanie zyjesz.
    http://gothamist.com/2011/09/27/the_dmv_will_now_let
    _your_self-cert.php

    Swoja droga co za uciskowy kraj - nic od ciebie nie chca, ale papierek
    (plastik) musisz wymienic na nowy.

    A wiem - przy wymianie trzeba zaplacic zalegle mandaty :-P

    >tak na marginesie, wlasnie dowiezialem sie ze na podobny test moge
    >sie
    >tez zapisac w Warszawie. Z terminem na luty 2015 roku

    A coz to za test ? O kolejkach do naszych specjalistow szkoda gadac,
    ale kierowcow obsluguje sie chyba bez kolejki.
    Bo kierowcy placa :-)

    >A jak nei chce?

    To niech sie dobrze zastanowi przed nastepnycm glosowaniem :-P

    J.