  • 1. Data: 2012-05-02 21:14:50
    Temat: Wyjazd na Koniec Świata
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

    Witam.
    Wiem, że nieco późno, może nawet za późno, ale może ktoś nie ma planów
    na jutro, a miałby ochotę nawinąć trochę doświadczenia.

    Wyjazd z Warszawy na Koniec Świata, 3.05.2012
    Zbiórka na pl. Bankowym pod pomnikiem, 8:00-8:15, wyjazd kilka minut
    później, max 8:30.

    Tempo raczej turystyczne, bez dzidowania.

    10:00 "Rawa Mazowiecka", zajazd "Pod Żurawiem" za Rawą w stronę Łodzi.
    Do Łodzi nie wjeżdżamy. W Brzezinach odbijamy na Rzgów, Pabianice, dalej
    Gmina Łask, Zduńska Wola, Sieradz, i już jesteśmy niedaleko.

    Dodatkowo jedzie grupa z Garwolina.
    Kontakt do Marka "Suchego" z Garwolina i szczegóły położenia Końca
    Świata tutaj:
    http://varius.grandhost.pl/cbx650e/smf/index.php?top
    ic=587.15
    Kontakt Warszawa:
    Jarek 602 208 525

    Jeśli ktoś chce dołączyć to musi sobie policzyć gdzie da radę, ew. dać
    znać gdzie na niego zaczekać. Z grupą z Garwolina spotkamy się w Rawie.

    Pozdrawiam
    Jarek "Yaroosh" Łysiak

  • 2. Data: 2012-05-05 07:44:31
    Temat: Re: Wyjazd na Koniec Świata
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik ""Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak"" <y...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jns13b$qt3$1@node2.news.atman.pl...

    przyjedziecie znaczy do Radzionkowa ???

  • 3. Data: 2012-05-05 14:29:48
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

    On 05.05.2012 07:44, Jackare wrote:
    > Użytkownik ""Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak"" <y...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:jns13b$qt3$1@node2.news.atman.pl...
    >

    > przyjedziecie znaczy do Radzionkowa ???

    Nie, tak jak napisałem - byliśmy na Końcu Świata ;-)

  • 4. Data: 2012-05-05 15:11:12
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik ""Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak"" <y...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jo36fs$64o$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie, tak jak napisałem - byliśmy na Końcu Świata ;-)

    A no tak. Radzionków jest za tabliczką z napisem "koniec świata"