  • 11. Data: 2010-01-16 11:40:45
    Temat: Re: Wyjazd na F1 na węgry
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-15 16:01:38 +0100, Tomek Kańka <t...@t...eu.org> said:

    > Ostatnie dwa lata jeżdże z rodziną i znajomymi, wynajmujemy wtedy
    > kilkupokojowe mieszkanie w centrum Budapesztu.

    Mówią już chętnie po angielsku, czy nadal króluje niemiecki?

    (moje doświadczenia są z zeszłego wieku - z zaćmienia słońca oglądanego
    w Siofok na Balatonem - po angielsku z turystami, po niemiecku z
    Węgrami)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-01-16 15:30:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Jan 2010 19:18:56 +0100, w <hiqbid$cc0$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]

    Radzę wziąć lornetkę -- pomoże coś w nich zobaczyć.

    To w sumie nieistotne -- liczy się DŹWIĘK. :)

    > Tyle że nie wiesz kto jedzie pierwszy, a kto ostatni.

    Przez kilka kółek wiadomo. A teraz to nawet kilkanaście.

  • 13. Data: 2010-01-22 09:03:04
    Od: Żako <m...@B...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości

    > Tyle że nie wiesz kto jedzie pierwszy, a kto ostatni.

    Na telebimie jest to samo, co pokazują w tv, więc jest i kolejność.

    Żako

    "It's nice to be home" - Rubens Barrichello - Monza 2002
    "The victories belong to all of us" - Michael Schumacher po zdobyciu 7
    tytułu Mistrza Świata