  • 1. Data: 2009-06-19 16:58:02
    Temat: Wyjątkowa propozycja Play specjalnie dla mnie
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Takie dziś dostałem z racji że złożyłem rezygnacje z abonamentu na rzecz
    Play Fresh. Tylko tak przyglądam się tej wyjątkowej ofercie "special for
    you" i wygląda identycznie jak dla każdego na stronie.

    "
    Proponujemy kontynuację współpracy na bardzo atrakcyjnych warunkach i w
    związku z czym pozwoliliśmy sobie na przygotowanie i przesłanie
    dedykowanej specjalnie dla Pana oferty, która pozwoli obniżyć koszty
    przyszłego użytkowania telefonu. Pierwsza oferta obejmuje: RePlay Ekstra
    z Minutami Darmowe Minuty w abonamencie to zdecydowanie za mało?
    Proponujemy więcej! Co miesiąc do wykorzystania dodatkowy pakiet minut
    do wszystkich sieci, przez całą dobę. oTaryfa One Play 65 to aż 166
    minut na rozmowy oW ofercie ,,RePlay Ekstra Minuty" dodatkowe 65 minut
    oMinuty do wykorzystania do wszystkich krajowych operatorów komórkowych
    i stacjonarnych oTo nie wszystko! Dodatkowo jeszcze co miesiąc 500 minut
    do sieci Play i na numery stacjonarne oW sumie 731 minut miesięcznie"

    Max

  • 2. Data: 2009-07-02 11:28:29
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

    to ci zaproponowali ofertę, nie ma co. specjal for you :) A poważnie
    to śmieszne jest ale co mają zrobić. darmowe rozmowy, z jaki limit
    tych rozmów? w orange jest taryfa bez limitu, z jednym numerem
    bezpłatne minuty i smsy. Jak chcesz abo to przejdź do pomarańczy,
    przynajmniej poważnie traktują klientów