  • 31. Data: 2009-06-09 12:50:41
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Spider A.J. pisze:

    > Wlaczyles sie do watku wiec myslalem ze go sledzisz.
    > Ja nie twierdze ze Ty twierdzisz, Tylko przedpisca
    > twierdzi.

    Sledze ale odpowiedziales na moje wiec musialem zareagowac :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 32. Data: 2009-06-09 15:22:11
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote

    > Sledze ale odpowiedziales na moje wiec musialem zareagowac :)

    Odpowiadalem w kontekscie :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 33. Data: 2009-06-09 17:32:03
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:
    > "Kuczu" <q...@g...com> wrote

    > Odpowiadalem w kontekscie :-)

    Panowie sie udadza na kurs dialektyki, a nawet erystyki, a nie tu pitola
    o nieumieniu pitolenia :-P ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 34. Data: 2009-06-09 21:29:35
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Qlfon pisze:

    > A tdm od 4TX w gore ma 270 stopni i stad praca jak V2

    Aaaa, to trzeba było tak od razu - "JAK V2" :-)
    Bo ja już kombinowałem gdzie tego V szukać.

    --
    M.

  • 35. Data: 2009-06-09 21:41:02
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Shreek pisze:

    > Aaaa, to trzeba było tak od razu - "JAK V2" :-)
    > Bo ja już kombinowałem gdzie tego V szukać.

    Najlatwiej bedzie poszukac kogos z TDM 3VD i 4TX przejechac sie obiema i
    juz bedziesz wiedzial. Z tym ze to nie chodzi o dzwiek a raczej o
    charakterystyke pracy.
    --
    Qlfon, Kraków

  • 36. Data: 2009-06-09 22:29:41
    Od: Vir <a...@o...pl>

    >a Beemwu ma, jak dla mnie
    > tez V2 tyle ze 180 stopni) posiada polaczone oba wydechy. Jak sie dobrze

    Idąc tym tropem można by napisać, że rzędówka to v-ka o rozwarciu 0
    stopni. V-ka to v-ka, a bokser to bokser, nie ma co upraszczać.

    Vir

    Duża czarna bawarka

  • 37. Data: 2009-06-10 01:17:23
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote
    > Panowie sie udadza na kurs dialektyki, a nawet erystyki, a nie tu pitola o
    > nieumieniu pitolenia :-P ;-)

    tak a radiostacje w Gliwitz to napadli polacy!
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 38. Data: 2009-06-10 09:07:10
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Vir pisze:

    > Idąc tym tropem można by napisać, że rzędówka to v-ka o rozwarciu 0
    > stopni. V-ka to v-ka, a bokser to bokser, nie ma co upraszczać.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8a/B
    oxerengineanimation.gif

    No niech Ci bedzie. BMW ma boxera z korbami na osobnych czopach co 180
    stopni. OK ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!