  • 21. Data: 2012-08-21 08:53:33
    Temat: Re: Wydech
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-20 20:13, AZ pisze:

    > Zauwaz ze czesc aukcji jest dla tlumanow bo zawiera poprawnie tlumik i tlumnik
    > zeby tlumany mogly znalezc sobie tlumnik.

    Rewelacja. To samo w kanistrze - dodają karnister, w wahaczu - wachacz.
    Ciekawe, kiedy pojawi się włoncznik ;-)

  • 22. Data: 2012-08-21 08:55:31
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-21 08:53, Daniel Kowalski pisze:

    > Rewelacja. To samo w kanistrze - dodają karnister, w wahaczu - wachacz.
    > Ciekawe, kiedy pojawi się włoncznik ;-)

    O rany! Już jest!

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=w%C
    5%82oncznik

    Mało tego, jest nawet AMELINIUM.

  • 23. Data: 2012-08-21 09:17:14
    Temat: Re: Wydech [OT]
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > Robi mi sie slabo jak mnie ludzie poprawiaja w rzeczach, w ktorych
    > ewidentnie mam racje (i wystarczy tylko sprawdzic w slowniku jezyka
    > polskiego), ale w slowniku worda tego nie ma.

    Kiedyś miałem miłą rozmowę z szefową knajpy, która przekonywała mnie
    (szefowa, nie knajpa), że "krem z dynii" jest poprawny, bo przecież
    jest też z cukinii... I nie trafiło do pustego łba.

    Następnego dnia danie nazywało się "krem dyniowy".

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 24. Data: 2012-08-21 09:21:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-21 09:17, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > jest też z cukinii... I nie trafiło do pustego łba.
    >
    > Następnego dnia danie nazywało się "krem dyniowy".

    A z kabaczka macie?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 25. Data: 2012-08-21 09:56:48
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Daniel Kowalski pisze:

    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=w%C
    5%82oncznik

    No i nieśmiało pojawia się tępomat.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2012-08-21 09:59:01
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-21 09:56, Piotr Rezmer pisze:
    > No i nieśmiało pojawia się tępomat.

    W motocyklu?
    Bessęsu!

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 27. Data: 2012-08-21 10:01:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Daniel Kowalski pisze:

    > O rany! Już jest!

    Ta jest dobra:

    http://allegro.pl/wloncznik-przeloncznik-kierunkowsk
    azow-r19-19-i2565143095.html

    Nowość: 'tagrze'

    A może jednak: tagże?

    Szkoda że Allegro nie dało funkcji kontroli ortograficznej przy
    tworzeniu aukcji.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2012-08-21 11:39:18
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 21 Aug 2012 10:01:08 +0200, Piotr Rezmer

    [...]
    > Szkoda że Allegro nie dało funkcji kontroli ortograficznej przy
    > tworzeniu aukcji.

    "Dawidzie, nie mogę Ci pozwolić wystawić tej akcji."

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 29. Data: 2012-08-21 15:42:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Serio?

    IMVHO - Serio

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 30. Data: 2012-08-21 18:07:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-21 10:01, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    >

    > Nowość: 'tagrze'
    >
    > A może jednak: tagże?
    >
    > Szkoda że Allegro nie dało funkcji kontroli ortograficznej przy

    "Tylni" daje też dobre rezultaty,jakieś 5% wyników.

    Przez orty wypieprzył mnie raz Celnik z granicy-jechałem z jednym
    oszołomem i napisał umowę k/s coby na granicę było.Jak to zobaczyłem to
    się wcale już celnikowi nie dziwiłem(czasy głąbów nie różnych
    dysle/dysort ),były tam takie kwiatki:
    "Woldzwagen i Fort Eskord,brondzowy"

    Gość nie potrafił nawet wpisać poprawnie nazwy swojego samochodu...
    --
    Tomek
    BMW R1100S