  • 11. Data: 2012-08-20 16:38:19
    Temat: Re: Wydech
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-20, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > To jest akurat bardziej żargonowe/slangowe. Nie sądzę, by ktoś
    > posługujący się tym wyrazem nie wiedział, że poprawnie jest laptop.

    Serio?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-08-20 17:34:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-19 21:21, Monster pisze:

    > Kordła się nie obiła nigdy o uszy?
    > Patrząc na Alleżtudrogo to chyba tłumnik i wachacz naprawdę
    > istnieją...

    Kordła - sam mówiłem mając 5 lat ;)

    Spojrzałem na wspomniane alledrogo i tłumnik.

    Oto komentarz:

    O KURWA !!!

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2012-08-20 18:23:53
    Temat: Re: Wydech [OT]
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Monster pisze:

    > Patrząc na Alleżtudrogo to chyba tłumnik i wachacz naprawdę istnieją...

    Z tego co widać to wachacze są stosowane głównie w samochodach BMW.

    PS: Pewnie za jakieś 10 lat prof. Miodek będzie bronić nowomowy i
    wachacz stanie się legalnym następcę wahacza.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2012-08-20 19:24:42
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-20 18:23, Piotr Rezmer pisze:

    > Z tego co widać to wachacze są stosowane głównie w samochodach BMW.
    >
    > PS: Pewnie za jakieś 10 lat prof. Miodek będzie bronić nowomowy i
    > wachacz stanie się legalnym następcę wahacza.

    Tak,takich cudów jak "z kąd" również,przecież mało który małolat potrafi
    napisać poprawnie,o znajomości jakichkolwiek reguł razem czy osobno nie
    warto wspominać..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-08-20 19:50:16
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 16:38, AZ pisze:

    > Serio?

    Jesteś idiotą, czy ktoś ci płaci za udawanie kretyna?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2012-08-20 20:11:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-20, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Jesteś idiotą, czy ktoś ci płaci za udawanie kretyna?

    Ani jedno ani drugie, placic to mi powinni za czytanie takiego kretyna jak ty.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-08-20 20:13:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-20, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Spojrzałem na wspomniane alledrogo i tłumnik.
    >
    > Oto komentarz:
    >
    > O KURWA !!!

    Zauwaz ze czesc aukcji jest dla tlumanow bo zawiera poprawnie tlumik i tlumnik
    zeby tlumany mogly znalezc sobie tlumnik.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-08-20 20:17:36
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 20:11, AZ pisze:

    > Ani jedno ani drugie, placic to mi powinni za czytanie takiego kretyna jak ty.

    Czyli idiota. Ja nie czytam, a tym bardziej nie odpisuję osobom, których
    uważam za skończonych kretynów.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 19. Data: 2012-08-20 21:58:25
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Tak,takich cudów jak "z kąd" również,przecież mało który małolat potrafi
    > napisać poprawnie,o znajomości jakichkolwiek reguł razem czy osobno nie
    > warto wspominać..

    A wiesz, ze dorosle osoby (wlacznie z jednym doktorem nauk technicznych) w
    oficjalnych dokumentach do INiG potrafia napisac o zabezpieczeniu "przeciw
    wyplywowym", bo word nie zna slowa "przeciwwyplywowe", zatem jest
    niepoprawne.

    Robi mi sie slabo jak mnie ludzie poprawiaja w rzeczach, w ktorych
    ewidentnie mam racje (i wystarczy tylko sprawdzic w slowniku jezyka
    polskiego), ale w slowniku worda tego nie ma.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 20. Data: 2012-08-20 22:58:27
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-20 21:58, Ivam pisze:

> [...]
    > ewidentnie mam racje (i wystarczy tylko sprawdzic w slowniku jezyka
    > polskiego), ale w slowniku worda tego nie ma.

    Widziałem takie cuda,kilka razy też dziennikarzynom się zapomniało że
    istnieją dwie formy poprawne(word nie podkreśli)np.jest osobą i -om więc
    dziękują oszołomy np. tym motocyklistą:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S