  • 1. Data: 2010-11-05 14:03:14
    Temat: Wydajny laptop do gier. Jaki?
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy moze mi ktos cos poradzic jaki bedzie najbardziej wydajny i stabilny
    laptop do gier. Ogolnie multimedia. Duzo symulatorowego grania typu
    Flight Sim X. Budzet ok 1500EURO (6000PLN). Preferowana firma - ASUS,
    Toshiba, Dell. Tylko bez propozycji typu "laptop nie warto tylko
    stacjonarny". Pracuje duzo poza domem i dlatego pytam o lapka. Dzieki za
    wszelkie pporady i wskazowki co do konfiguracji.

    Piotr

  • 2. Data: 2010-11-05 14:17:35
    Temat: Re: Wydajny laptop do gier. Jaki?
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 15:03:14 +0100, Piotr F. napisał(a):
    > laptop *do gier*. /.../ *Pracuje* duzo poza domem

    :)
    BPNMSP

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2010-11-05 14:17:47
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 15:03:14 +0100, Piotr F. na pl.comp.pecet napisał(a):

    > Preferowana firma - ASUS, Toshiba, Dell.

    Alienware. Czyli Dell.

    "Odmień swoje życie nie tylko z wiosną, ale również w środku zimy pomaluj
    oblodzone szybki. (Werniks) William Wharton"

  • 4. Data: 2010-11-05 14:18:16
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr F." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dell. Tylko bez propozycji typu "laptop nie warto tylko stacjonarny".
    > Pracuje duzo poza domem i dlatego pytam o lapka. Dzieki za wszelkie

    Dell Alienware M17x. Cena troche wyższa i design kontrwersyjny ale do gier
    wprost stworzony :)

  • 5. Data: 2010-11-05 14:38:17
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-05 15:17, Yakhub pisze:

    > :)
    > BPNMSP

    No ja bym sie nie czepial. :-) Czlowiek jest takie zwierze, ze nie
    pracuje 24h/dobe. ;-)

  • 6. Data: 2010-11-05 14:40:40
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-05 15:18, Santana pisze:

    > Użytkownik "Piotr F." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Dell Alienware M17x. Cena troche wyższa i design kontrwersyjny ale do
    > gier wprost stworzony :)

    No wlasnie ten design troche zabija i zastanawiam sie czy to nie
    przerost formy nad trescia. Czy to nie placenie wlasnie za design.

  • 7. Data: 2010-11-05 14:44:45
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-11-05 15:40, Piotr F. pisze:

    > No wlasnie ten design troche zabija i zastanawiam sie czy to nie
    > przerost formy nad trescia. Czy to nie placenie wlasnie za design.

    Chcesz typowego laptopa do gier to plac. Tam sie placi najwiecej za
    komponenty (mocne karty graficzne mobilne sa drogie).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej