eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotówRe: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 02 Nov 2014 20:04:36 +0100
    From: Irokez <n...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
    References: <m322mn$sqs$1@node2.news.atman.pl>
    <54552f24$0$12644$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3567v$efq$1@usenet.news.interia.pl> <m35ket$ao9$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <m35ket$ao9$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <54568044$0$11144$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 217.99.160.50
    X-Trace: 1414955076 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 11144 217.99.160.50:49444
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548475
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-11-02 o 17:00, Sebastian Biały pisze:
    > On 2014-11-02 12:57, Adam wrote:
    >> W większości aut osobowych są prawie takie same (konstrukcyjnie)
    >> kompresory, napędzane krzywką z zaworami sprężynowymi - więc muszą mieć
    >> odpowiednie obroty, aby otwierać sprężyny.
    >
    > Na pewno sprężarka działa na jałowych, co oznacza dośc "powolne"
    > krecenie wałem. Mnie interesuje czy istnieje jakaś wartość graniczna
    > prędkości przy której sprężarka osiąga max wydajności/sprawności czy
    > czego tam jeszcze.

    Jest, bo jak gość przy wymianie sprężarki zapomniał podłączyć kabelek do
    tej regulacji to po przekroczeniu pewnych obrotów elektronika odłączała
    sprężarkę.
    Jest tam dodatkowo czujnik ciśnienia, i po osiągnięciu pewnego ciśnienia
    w układzie system bezpieczeństwa odłączał ją. Jakby to nie miało
    znaczenia po co by robili takie zabezpieczenie.

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: