  • 1. Data: 2013-01-10 15:03:42
    Temat: Wydajność baterii.
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Jak to jest że w aparacie foto akumulatorek wytrzymuje i 2 lata a w
    telofonie do kilkunastu dni? W moim Canonie przy zrobieniu ponad 600
    fotek, kilkunastu krótkich filmików bateria wytrzymała właśnie 2 lata. W
    tablecie mimo że bateria jest gabarytowo jak i pojemnościowo dwa razy
    większa, wytrzymuje po kilka dni..

  • 2. Data: 2013-01-10 16:24:24
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: W <w...@w...pl>

    Trybun wystukał, co następuje:

> [...]
    > fotek, kilkunastu krótkich filmików bateria wytrzymała właśnie 2 lata. W
    > tablecie mimo że bateria jest gabarytowo jak i pojemnościowo dwa razy

    Czy Twój Canon ma wyświetlacz HD i poza robieniem zdjęć/nagrywaniem filmików
    łączy się z wszystkimi możliwymi rzeczami synchronizując przy tym pół
    wszechświata? ;-)

  • 3. Data: 2013-01-10 17:00:26
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-10 15:03, Trybun pisze:
    > Jak to jest że w aparacie foto akumulatorek wytrzymuje i 2 lata a w
    > telofonie do kilkunastu dni? W moim Canonie przy zrobieniu ponad 600
    > fotek, kilkunastu krótkich filmików bateria wytrzymała właśnie 2 lata.

    Hmmm, jakieś czary, 2 lata bez ładowania i 600 zdjęć z filmikami? I
    pewnie cały czas był włączony przez te 2 lata? Ja idąc na mecz i robiąc
    400 zdjęć Canonem zmuszony jestem wymienić baterię na naładowaną. Chyba,
    że robiłeś po 1 zdjęciu dziennie i wyłączałeś aparat. Idąc tym tropem,
    to włączając telefon czy tablet wyłącznie na czas zrobienia 1 fotki
    dziennie też wytrzymałby więcej niż te kilka dni.

  • 4. Data: 2013-01-10 17:38:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> [...]
    >lata. W tablecie mimo że bateria jest gabarytowo jak i pojemnościowo
    >dwa razy większa, wytrzymuje po kilka dni..

    Ktos ladowal w miedzyczasie ?

    Aparat jak wylaczysz, to mimo ze elektronika obsluguje az jeden
    przycisk, i mozna zejsc z poborem pradu do mikroamperow, czy nawet
    ulamka.
    Jak wlaczysz, to pobor pradu jest spory, tym niemniej bateria na
    godzine czy dwie starcza.
    Musiales szybko te zdjecia robic :-)

    A telefon .. stale czuwa, musi odbierac komunikaty z sieci, reagowac
    na nie, co pol godziny meldowac sie "tu jestem", do tego to widac
    jakis stary kiepski model, bo nowe to zyja wlasnym zyciem, z wifi
    polaczyc, poczte sprawdzic, upgrade sprawdzic, status w facebooku
    poprawi.
    No i pare mA stale, a pare A momentami.
    I to przy zalozeniu ze nie rozmawiasz, nei grasz, sms nie piszesz ani
    nie czytasz - bo wtedy doba moze byc za dluga :-)

    Do tego jest jeden niuans techniczny - pamiec operacyjna mozesz dac
    statyczna, wtedy po zatrzymaniu bierze ulamek mikroampera, albo
    dynamiczna. Ktora wymaga odswiezania ciaglego, ale jest tansza.
    W telefonie ... on i tak stale musi pracowac, odswiezanie i tak
    dziala, po co przeplacac.
    W aparacie ... moze statyczna dla oszczednosci pradu, a moze wylaczana
    wraz z aparatem - wszystko co trzeba sie zainicjuje przy starcie, nie
    trzeba trzymac zawartosci ..

    J.

  • 5. Data: 2013-01-10 17:40:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-10 17:00, Użytkownik Tomek napisał:

> [...]
    > to włączając telefon czy tablet wyłącznie na czas zrobienia 1 fotki
    > dziennie też wytrzymałby więcej niż te kilka dni.

    Nie zrozumie, do niego jeszcze nie dotarło że jak skończy rozmowę
    czy zabawę telefonem i wyłączy ekran to wyłącza tylko ekran a nie
    całe urządzenie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-01-10 19:14:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie zrozumie, do niego jeszcze nie dotarło że jak skończy rozmowę
    > czy zabawę telefonem i wyłączy ekran to wyłącza tylko ekran a nie
    > całe urządzenie.

    Z aparatem jest to samo

  • 7. Data: 2013-01-10 19:19:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >..
    > W telefonie ... on i tak stale musi pracowac, odswiezanie i tak dziala,
    > po co przeplacac.

    Wszystko co podałeś akurat wskazuje, że nie musi stale pracować tylko
    właśnie okresowo :-)

  • 8. Data: 2013-01-10 20:01:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-10 19:14, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Z aparatem jest to samo

    Raczej wątpię, te aparaty które miałem w łapkach nie rozładowywały
    akumulatora w czasie leżenia na półce.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-01-10 21:50:54
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-10 16:24, W pisze:
> [...]
    > łączy się z wszystkimi możliwymi rzeczami synchronizując przy tym pół

    Ale mój tablet od niedawna nie łaczy się z niczym, i nawet z kontem
    Google dopiero po wyrażeniu zgody na to. Tylko stan oczekiwania,
    kilkanaście sms-ów na dzień i trochę rozmów. To wszystko. Czyli, myślę
    że w stosunku do aparatu akumulatorek powinien wytrzymać jakieś parę
    miesięcy..

  • 10. Data: 2013-01-10 21:51:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-10 17:00, Tomek pisze:

> [...]
    > aparat. Idąc tym tropem, to włączając telefon czy tablet wyłącznie na
    > czas zrobienia 1 fotki dziennie też wytrzymałby więcej niż te kilka dni.

    Co jakiś czas był włączany i pstrykane fotki, i istotnie gdy ich nie
    robiłem to aparat pozostawał wyłączony. O to się właśnie pytam -
    robiłeś próbę wytrzymałości baterii telefonu włączając go tylko na jakiś
    czas dla nagrania filmiku i pstryknięcia trochę fotek?