  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Wycieraczki w sedanach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 11 Feb 2010 11:08:25 +0100

    Jacek Osiecki wrote:

    > A w pickupie nawet cielaka możesz bez problemu przewieźć na pace ;) To
    > jasne że kombi jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o przestrzeń bagażową
    > - tylko rzadko kiedy aż tyle jej potrzeba :) A auto jest większe i
    > cięższe przez cały czas, a nie tylko wtedy gdy potrzebujesz tej
    > przestrzeni...

    Zupełnie nieznaczna różnica w porównaniu do liftbacka.

    > Owszem, _niektóre_ :)

    Passat B6, Superb, Mondeo mk4 itd.

    > Niestety bardzo dużo aut w wersji kombi wygląda
    > beznadziejnie

    Chyba głównie BMW. ;-) No i E-klasa w wersji kombi kojarzy mi się z
    karawanem...

    > a wszystkie są większe i mniej wygodne przy parkowaniu.

    Raczej bardziej wygodne, bo widać dokładnie gdzie się kończą. Większe są
    zwykle o nie więcej niż kilkanaście centymetrów, co daje różnicę ledwie
    paru %. W czym to ma przeszkadzać?

    > No i dochodzi ta pionowa tylna szyba, która naprawdę jest uświniona jak
    > diabli...

    Kombi są wyposażone w dwa sprytne wynalazki: wycieraczkę i spryskiwacz.

    > W liftbacku i większości obecnych hatchbacków (którym bliżej
    > do liftbacka niż pionowej szyby) tego problemu nie ma lub jest
    > minimalny, w dodatku szyba jest wyższa - dzięki temu wycieraczka jest
    > odpowiednio dłuższa i czyszczony jest znacznie większy obszar szyby.

    A po co Ci większy obszar szyby?

    > Przy kombi faktycznie przypomina to okienko czołgisty.

    Wszystko co trzeba tam widać. I auta na parkingu i videomiśki na drodze.

    > Rzuca się w oczy swoją długością ;)

    Ale nie sprawia wrażenia szybkiego.

    > To czy auto się "rzuca w oczy" czy
    > nie - nie jest dla mnie istotne, chodziło mi raczej o to żeby nie było
    > po prostu brzydkie.

    Brzydkie są mało proporcjonalne sedany... bardzo niewiele jest ładnych
    sedanów na rynku...

    > A dla mnie jest to już ten jeden krok za daleko ;)

    Twierdzisz, że pokraczny Passat B6 sedan jest ładniejszy niż kombi?

    --
    cokolwiek