  • 131. Data: 2010-07-06 13:45:29
    Temat: Re: Wybrzuszenie opony - niebezpieczne ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Widze, ze kolko wzajemnej adroacji zajelo sie klepaniem po dupciach. W
    > koncu nie wypada nie zgadzac sie ze stara gwardia, co to zna sie jeszcze
    > z czasow poprzedniego nicka.

    Czasow poprzedniego czego???

    > Zabawni jestescie panowie.

    Tak sobie tlumacz :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 132. Data: 2010-07-06 13:45:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ale co to za roznica czy wada jest widoczna czy niewidoczna skoro
    > twierdzisz ze prowadzi do tego samego?
    > Czym sie rozni kierowca jadacy 240km/h nieswiadomy wady produkcyjnej opony
    > od goscia jadacego 150km/h majacego ta swiadomosc?

    Art. 66. Kodeksu drogowego:

    1. Pojazd uczestniczący w ruchu ma być tak zbudowany, wyposażony i
    utrzymany, aby korzystanie z niego:

    1. nie zagrażało bezpieczeństwu osób nim jadących lub innych uczestników
    ruchu, nie naruszało porządku ruchu na drodze i nie narażało kogokolwiek na
    szkodę;

    Swiadoma jazda samochodem z uszkodzona opona (tak samo, jak hamulcami czy
    zawieszeniem) przeczy utrzymywaniu go w stanie sprawnym. Mysle, ze mozemy na
    tym skonczyc dyskusje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 133. Data: 2010-07-06 13:45:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > " Czym sie rozni kierowca jadacy 240km/h nieswiadomy wady produkcyjnej
    > opony od goscia jadacego 150km/h majacego ta swiadomosc?"
    > A czym rozni sie pieszy wbiegajacy na jezdnie widzac nadjezdzajacy
    > wlasnie samochod od takiego, ktory rozejrzal sie i stwierdzil, ze nic
    > nie jedzie?

    Nie ladnie odpowiadac pytaniem na pytanie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 134. Data: 2010-07-06 13:47:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Nie ladnie odpowiadac pytaniem na pytanie.

    Przepraszam, zapomnialem ze polecac jazde 150km/h na uszkodzonej oponie to
    juz ladnie jest.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 135. Data: 2010-07-06 13:48:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Art. 66. Kodeksu drogowego:

    O LOL - nie ma to jak argument w postaci artykulu kodeksu drogowego,
    zwlasza jak ow kodeks traktuje sie wybiorczo tj. "tak jak mi wygodnie".

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 136. Data: 2010-07-06 13:49:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Przepraszam, zapomnialem ze polecac jazde 150km/h na uszkodzonej oponie
    > to juz ladnie jest.

    Ale 240km/h na pseudo sprawnej jest juz git - i nawet zgodne z kodeksem
    drogowym.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 137. Data: 2010-07-06 13:52:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > O LOL - nie ma to jak argument w postaci artykulu kodeksu drogowego,
    > zwlasza jak ow kodeks traktuje sie wybiorczo tj. "tak jak mi wygodnie".

    Jesli przez "wybiorczo" rozumiesz zacytowanie fragmentu traktujacego o
    stanie samochodu, to tak.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 138. Data: 2010-07-06 13:53:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ale 240km/h na pseudo sprawnej jest juz git - i nawet zgodne z kodeksem
    > drogowym.

    Tym razem naprawde sie poddaje. Tak, masz racje, jazda z uszkodzona opona
    150km/h jest bezpieczna, dobrze juz? Poradz jeszcze, ile mozna jechac z
    wezem ogrodowym i konczymy dyskusje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 139. Data: 2010-07-06 13:55:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Tym razem naprawde sie poddaje. Tak, masz racje, jazda z uszkodzona
    > opona 150km/h jest bezpieczna, dobrze juz? Poradz jeszcze, ile mozna
    > jechac z wezem ogrodowym i konczymy dyskusje.

    Nie wiem nic na temat węży. Ale ciekawy jestem twojego zdania w temacie
    bezpieczeństwa jazdy 240km/h na oponach ktore w kazdej chwili moga
    wystrzelic.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 140. Data: 2010-07-06 14:16:15
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:
    (...)
    > Podobno po 40tce dochodzi do efektu zaprzeczenia ;-)))))

    Słyszałem już o różnych objawach tzw. 'kryzysu wieku średniego' :)
    Generalnie nie narzekam, choć nie jest tak jak 20 lat temu :)