  • Data: 2013-09-24 21:56:55
    Temat: Re: Wybór płyty głównej
    Od: miab <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-24 15:45, WiesłaW pisze:

    > Jeżeli nie sprecyzujesz, co według Ciebie oznacza zdanie -
    > "niewystarczająca do żadnej ze współczesnych gier" to Twoja wypowiedź
    > jest nic nie warta w przeciwieństwie do zintegrowanej grafiki, którą to
    > przetestowano i to bynajmniej nie na "prostych grach".
    >
    > http://kut.as/ka7m
    >
    > Warto zwrócić uwagę, w którym miejscu znajduje się zewnętrzna karta
    > Radeon HD6670, gdyż idąc Twoim tokiem rozumowania co najmniej połowa
    > zewnętrznych kart graficznych jest również niewystarczająca do żadnej
    > ze współczesnych gier.

> [...]

    Weźmy podsumowanko z wskazanego artykułu:

    "Podsumowanie - Wszystko co musisz wiedzieć o iGPU

    Czy przyszłość tanich kart graficznych jest zagrożona? W chwili obecnej
    jeszcze nie, aczkolwiek w przeciągu kilkunastu miesięcy wiele może się
    zmienić. Jeśli kolejna generacja zintegrowanych układów wyraźnie
    podniesie poprzeczkę, będziemy mogli mówić o częściowym zajęciu dolnych
    segmentów rynku przez iGPU. Zapowiedziane na początek przyszłego roku
    AMD Kaveri ze współdzieloną pamięcią (hUMA), rdzeniami Steamroller (28
    nm) oraz chipem graficznym GCN (HD 7000) może poważnie namieszać.
    Patrząc jednak na ogromną przepaść między A10-6800K oraz duetem Pentium
    G2020 plus Radeon HD 7750 GDDR5, to takie rozwiązanie jeszcze długo
    pozostanie niedoścignione."
    http://www.purepc.pl/karty_graficzne/przeglad_igpu_t
    est_zintegrowanych_kart_graficznych_amd_i_intel?page
    =0,16
    Czyli dokładnie co mówiłem.
    HD7750 jest w zasadzie najsłabsza z kart AMD (300zł) czyli jest na
    dolnym skraju, a dokłada wszystkim zintegrowanym.
    A później to już tylko w górę do 4 razy mocniejszych.
    Ale możesz sobie spokojnie wmawiać że na twoim lapku wszystkie gry
    śmigają. Oprócz Crysisa 3( i setek gier z bieżącej produkcji).

    miab