  • 11. Data: 2012-11-13 20:49:22
    Temat: Re: Wybór operatora na kartę
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Liwiusz in news:k7t9vu$o8i$1@news.task.gda.pl
    > Każdy.

    dlaczego tak bez sensu koledze mowisz bzdury? :)

  • 12. Data: 2012-11-13 20:52:29
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    anluk in news:6r57mvxe9gh5$.1soxdindc0ued$.dlg@40tude.net
    > Spróbuj z VirginMobile. Ważność konta 365 dni, najniższe doładowanie 5zł,
    > przedłuża ważność połączeń wychodzących o 365 dni i okres ważności
    > połączeń przychodzących o 425 dni..

    VMtansi od play? (po ile play za 1min? po ile VM? - ci drudzy to chyba
    19gr/min...)
    jak jest u nich cenowo do komorek, do stacjo?

  • 13. Data: 2012-11-13 20:54:55
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Michal Tyrala in news:slrnka4ooa.gq0.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl
    [.......]
    > W Tik-Taku w jakiejs taryfie na H (nie pamietam ktora mam) jest rok od
    > ostatniego zdarzenia (sms ze spamem wystarcza ;))

    HOT

    > Tylko trzeba uwazac, bo operzy nie lubia tej funkcjonalnosci i czesto
    > wklepujac kod jakiegos bonusa pozbawiasz się rocznej waznosci konta.

    dlatego najlepiej z daleka od bonusow, proste _funkcjonalnosci_ i wystarczy

  • 14. Data: 2012-11-13 23:54:08
    Temat: Re: Wyb?r operatora na kart?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 19:27, J.F pisze:

    > nie chwal, nie chwal, bo MTR do Play juz tylko nieznacznie wyzszy, a
    > lada moment bedzie juz taki sam jak do wszystkich i bliski zeru, i nie
    > bedzie z czego fundowac prezentow :-)

    co jak widać nie przekłada się na ceny połączeń z frajerosieci-play
    (frajerosieci, bo jak ktoś doi mnie jak frajera i mówi, że to innych
    wina to inaczej takiego opa nazwać nie można)

    > Rynek zreszta jak widac juz przyjal stosowne taryfy i teraz pozadany
    > abonent placi ~100zl/mc i gada ile chce :-)

    Co, nie zapomnijmy powiedzieć tego głośno, wprowadził na rynek play :)

  • 15. Data: 2012-11-14 00:18:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 23:54:08 +0100, PlaMa napisał(a):

    > co jak widać nie przekłada się na ceny połączeń z frajerosieci-play
    > (frajerosieci, bo jak ktoś doi mnie jak frajera i mówi, że to innych
    > wina to inaczej takiego opa nazwać nie można)

    Mnie nie doi, bo do play nie dzwonie :-)

    Co do mowienia ... to dawniej prawde mowili, no moze nie cala.
    A teraz ... frajer to Play ? Juz dawno powinien pobudzic prezeske do
    dzialania - kara jakas za zawyzony cennik ?

    > Co, nie zapomnijmy powiedzieć tego głośno, wprowadził na rynek play :)

    A niech sp* z takimi taryfami. (ja malo gadam :-))

    Nie wiem jak to tam bylo, ale konkurencja zareagowala blyskawicznie :-)

    J.

  • 16. Data: 2012-11-14 00:57:46
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 18:14, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    >>> np. jeśli co 3 miesiące to 50 zł, nawet jak na koncie są jeszcze

    > playa się nie bierze bo potem inni mają drogo i kontakty się urywają

    Jak komuś zależy to zadzwoni choćby nie wiem ile go to kosztowało.

    --
    animka

  • 17. Data: 2012-11-14 00:59:43
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 18:34, JoteR pisze:

    > Właśnie dlatego się bierze.
    > W ten prosty sposób odfiltrowuje się oranżadowych mortusiaków.
    > Lub lemmingów, dających się biernie chędożyć przez swojego operatora.

    No i jeszcze można zaznaczyć, że nie życzysz sobie odbierać rozmów z
    numerów zastrzeżonych :-)

    --
    animka

  • 18. Data: 2012-11-14 01:06:39
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 00:18, J.F. pisze:

> [...]
    > dzialania - kara jakas za zawyzony cennik ?

    > A niech sp* z takimi taryfami. (ja malo gadam :-))

    Ja już odłożyłam bramkę internetową na bok, bo na stacjonarne mogę
    dzwonić z każdego miejsca w jakim jestem - za 10 zł. miesięcznie.
    Jak będę chciała zadzwonić za granicę to w domu bramke podłaczę, ale
    narazie mi nie jest potrzebna. Oszczędność pieniędzy spora.

    --
    animka

  • 19. Data: 2012-11-14 01:15:29
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-11-13 20:52, 1634Racine pisze:
    > anluk in news:6r57mvxe9gh5$.1soxdindc0ued$.dlg@40tude.net
    >
    > VMtansi od play? (po ile play za 1min? po ile VM? - ci drudzy to chyba
    > 19gr/min...)
    > jak jest u nich cenowo do komorek, do stacjo?

    50% do kazdego doladowania, czyli placisz np. 50 a dostajesz 75 na konto
    i wowczas cena wychodzi niecale 0.13/min

    dodatkowo:
    - rok waznosci konta
    - do konca roku jeszcze pakiet danych 250MB/mc gratis

  • 20. Data: 2012-11-14 08:33:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 18:14:28 +0100, zlotowinfo wrote:
    > playa się nie bierze bo potem inni mają drogo i kontakty się urywają

    Lepiej samemu placic 80gr/min do tych, co w trosce o wlasne finanse do
    w/w poszli? :-)
    Nie wiem czy Ci się swiatopoglad nie sypnie, ale ja jako nr do ogloszen
    mam wlasnie Fresha. I jak trzeba, to dzwoni jak szalony.

    PS. Pogratulowac znajomych.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns