  • 71. Data: 2011-10-20 22:31:12
    Temat: Re: Wybór monitora LCD - dygresja AOT
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 20.10.2011 23:08, Krzysztof pisze:
    > Nie jestem humanistą, w historii nauki jestem tylko umiarkowanie
    > zainteresowanym amatorem, ale ztcp Tales (chyba ten z Miletu, od
    > twierdzeń) się domyślał pierwszy, a system Ptolemeusza też ze świecącym
    > samodzielnie księżycem by kiepsko działał, a działał całkiem sprawnie. O
    > przedkopernikańskim postrzeganiu kosmosu zresztą bardzo ciekawie pisał
    > Lewis (ten od Narnii).
    > G. to odkrył, ale księżyce Jowisza.

    Ot i znalazłem... teorię o odbijaniu światła przez Księżyc wygłosił Grek
    Anaksagoras około roku 500 pne. Ale udowodniono to dopiero po
    wynalezieniu teleskopu, czyli przez Galileusza. :)

    PS. Nie "kopernikańskim", tylko "kopernikowskim".

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 72. Data: 2011-10-21 05:02:49
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: z <z...@g...pl>

    Tom01 pisze:

    > Ale co to ma jedno z drugim wspólnego? Jeśli komuś do pracy jest
    > potrzebne narzędzie, dajmy na to koparka, to łopata nie jest idealnym
    > wyjściem.

    Jeśli koparka będzie przydatna prze kilka dni w roku to nie się jej nie
    kupuje bo może się przyda.

    > A co mam mówić? Przecie to jest "g". Nazywajmy rzeczy po imieniu. Jeśli
    > ktoś musi ładować się w taki towar, to niech przynajmniej będzie tego
    > świadom. Może nawet być z niego zadowolony, przy niskim poziomie wymagań
    > to całkiem realne, ale nie zmienia to faktu, że w tej branży, jest to
    > produkt najniższej możliwej jakości.

    Tak to jest produkt prawie najniższej jakości (można zejść niżej)
    Przychodzenie do tej "niszy" z tekstem ze to wszystko g... a g...em już
    nie będzie wydanie 300% więcej kasy bez chociaż szczypty pomocy w
    wyborze to jest przynajmniej SPAM, lokowanie produktu, urabianie rynku ...

    Zna, wie ale wiedza się nie podzieli
    Żałość :-)

  • 73. Data: 2011-10-21 09:49:27
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 07:02, z pisze:
    > Jeśli koparka będzie przydatna prze kilka dni w roku to nie się jej nie
    > kupuje bo może się przyda.

    Dlaczego usiłuje Pan cały czas znajdować przykłady na nie? A to mała
    firma, a to użycie okazjonalne... Sądzi Pan, że nie istnieją firmy
    korzystające z koparek na codzień? Będzie Pan wmawiał kompuś
    potrzebującemu koparki do kopania rowów do kanalizacji do że jej nie
    potrzebuje? Proszę o trochę realizmu. Są potrzeby, są narzędzia. To
    normalne.

> [...]
    > nie będzie wydanie 300% więcej kasy bez chociaż szczypty pomocy w
    > wyborze to jest przynajmniej SPAM, lokowanie produktu, urabianie rynku ...

    Jeśli przedmiotowe najdroższe "g" kosztuje 1000 zł a najtańszy sensowny
    poniżej 1500 zł to nie jest 300% więcej. Chyba że zamierzamy wdrażać
    alternatywną algebrę. :)

  • 74. Data: 2011-10-21 10:09:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Tom01 pisze:
    Będzie Pan wmawiał kompuś
    > potrzebującemu koparki do kopania rowów do kanalizacji do że jej nie
    > potrzebuje? Proszę o trochę realizmu. Są potrzeby, są narzędzia. To
    > normalne.

    Rozmowa jak z Animką. A już w kontekście tematu wątku (budżetu) to ...

    > Jeśli przedmiotowe najdroższe "g" kosztuje 1000 zł a najtańszy sensowny
    > poniżej 1500 zł to nie jest 300% więcej. Chyba że zamierzamy wdrażać
    > alternatywną algebrę. :)

    Ktoś tu pisał o 3000 zł i nazywał to sprzętem biurowym.

    PS. Trzeba było od razu napisać: "chłopie dorzuć 200-300 zł i kup taki"
    zamiast robić wykład o idealnym monitorze.
    Bardzo chętnie poznam markę i model poniżej 1500 zł.

  • 75. Data: 2011-10-21 14:25:25
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Tom01 napisał:

> [...]
    > potrzebującemu koparki do kopania rowów do kanalizacji do że jej nie
    > potrzebuje? Proszę o trochę realizmu. Są potrzeby, są narzędzia. To

    Realnie to do przekopania 3 metrów rowka na kabel 50cm wglab to sie
    bierze lopate lub kogos z lopata. Tak wychodzi najtaniej. A efekt jest
    taki sam, jakby przyjechala ekipa z koparka, nawet nieduza.

    A nawet w firmie z koparkami sa lopaty. Bo sie przydaja. Bo czasem
    lepiej wyslac 2 ludzi z lopatami, niz posylac tam ciezki sprzet.

  • 76. Data: 2011-10-21 14:25:56
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > Bardzo chętnie poznam markę i model poniżej 1500 zł.

    No przeciez nie ma takich monitorów ;)

  • 77. Data: 2011-10-21 15:11:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-21 12:09, z pisze:
    > Tom01 pisze:
    > Będzie Pan wmawiał kompuś
    >
    > Rozmowa jak z Animką. A już w kontekście tematu wątku (budżetu) to ...

    A dlaczego nie napiszesz trollu jak z z, skoro to ty dyskutujesz?

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 78. Data: 2011-10-21 17:11:07
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 12:09, z pisze:
    > Ktoś tu pisał o 3000 zł i nazywał to sprzętem biurowym.

    Nieprawda.

    > PS. Trzeba było od razu napisać: "chłopie dorzuć 200-300 zł i kup taki"
    > zamiast robić wykład o idealnym monitorze.

    Wykład jest Panu, bo usilnie stara Pan się mi wmówić że narzedzia
    profesjonalne są niepotrzbne.

    > Bardzo chętnie poznam markę i model poniżej 1500 zł.

    Voila: EIZO FS2331.

  • 79. Data: 2011-10-21 17:12:12
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 16:25, Mateusz pisze:
    > Realnie to do przekopania 3 metrów rowka na kabel 50cm wglab to sie
    > bierze lopate lub kogos z lopata. Tak wychodzi najtaniej. A efekt jest
    > taki sam, jakby przyjechala ekipa z koparka, nawet nieduza.

    Czy Pan w ogóle czyta to na co próbuje odpisywać?

  • 80. Data: 2011-10-21 17:30:45
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tom01"

    > Nieprawda.

    > Wykład jest Panu, bo usilnie stara Pan się mi wmówić że narzedzia
    > profesjonalne są niepotrzbne.

    > Voila: EIZO FS2331.

    Chodziło o monitor, którego jednym z głównych zastosowań są gry. Myślę, że
    25 ms skutecznie dyskwalifikuje ten monitor w dynamicznym fpp a kolory mają
    w tym przypadku dość małe znaczenie.
    Myślę, że Pan trochę przegina, albo ma pan skoliozę zawodową.

    --
    LP