  • 81. Data: 2011-10-21 17:44:23
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 23:22:01 +0200, z napisał(a):

    (ciach...)
    > reprodukcji. Co z tego że zdjęcie będzie miało 600dpi jak w druku będzie
    > 175lpi.

    Taaak. Bo lpi i dpi to jedno i to samo...

    (ciach...)

    [ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:) ]
    [ (http://bash.org.pl/51069) ]

  • 82. Data: 2011-10-21 18:12:49
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 19:30, LP pisze:
    > Chodziło o monitor, którego jednym z głównych zastosowań są gry. Myślę,
    > że 25 ms skutecznie dyskwalifikuje ten monitor w dynamicznym fpp a

    Może Pan powiedzieć co to za parametr owe 25ms? I dlaczego ma
    dyskwalifikować?

    > kolory mają w tym przypadku dość małe znaczenie.

    Bo i wcale do kontroli koloru ten montior nie został skonstruowany. EIZO
    Foris to monitory pomyslane przede wszystkim o zastosowaniu domowym i
    rozrywce wysokiej jakości.

    > albo ma pan skoliozę zawodową.

    Proszę sobie nie pozwalać. Ja Pana nie usiłuję obrazić.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 83. Data: 2011-10-21 18:15:57
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2011 19:11, Tom01 pisze:

    > Wykład jest Panu, bo usilnie stara Pan się mi wmówić że narzedzia
    > profesjonalne są niepotrzbne.

    Nie są nie potrzebne tylko nie zawsze potrzebne o najwyższych
    parametrach jakie udało się ludzkości stworzyć zwłaszcza kiedy nie jest
    to uzasadnione ekonomicznie.
    (Kurde czy ja po chińsku piszę)

    > Voila: EIZO FS2331.

    Dziękuję :-)

  • 84. Data: 2011-10-21 18:25:03
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2011 17:11, Animka pisze:

    > A dlaczego nie napiszesz trollu jak z z, skoro to ty dyskutujesz?

    Ze względu na późną porę nie będę komentować Pani impertynencji i
    wulgarnego słownictwa :-)
    Moje 5-letnie dziecko lubi oglądać bajki
    http://www.kreskoweczki.pl/przygody-animkow/
    Nie rozumiem powodów takiego ataku. :-)

    PS. Wielki szacun. Będzie dobrze. Animka dużo czyta i mniej pisze.
    Zajrzyj na grupę o samochodach. Tam też czasem przewija się temat
    kreskóweczek :-)

  • 85. Data: 2011-10-21 18:28:44
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 20:15, z pisze:
    > Nie są nie potrzebne tylko nie zawsze potrzebne o najwyższych
    > parametrach jakie udało się ludzkości stworzyć zwłaszcza kiedy nie jest
    > to uzasadnione ekonomicznie.

    Ale skąd Pan o tym może wiedzieć? Jest Pan specjalistą we wszystkich
    możliwych dziedzinach gdzie można spotkać monitory?

  • 86. Data: 2011-10-21 18:33:06
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2011 20:28, Tom01 pisze:
    > Ale skąd Pan o tym może wiedzieć? Jest Pan specjalistą we wszystkich
    > możliwych dziedzinach gdzie można spotkać monitory?

    Ja tam tylko skromnym operatorem DTP z kilkunastoletnim stażem w
    zawodzie jestem i różne cuda już widziałem. Jak ktoś mi mówi że czarne
    jest białe to mnie trochę wnerwia :-)
    Jak ktoś mi mówi że bez monitora za 5000 nie jestem profesjonalistą to
    tym bardziej :-)

  • 87. Data: 2011-10-21 18:41:36
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2011 19:44, Przemysław Ryk pisze:

    > Taaak. Bo lpi i dpi to jedno i to samo...

    2540, 175, 521x415.

    No fakt. Jak laik posłucha to wywala oczy. :-)

    "Zrastrowane z liniaturą 175 lpi" Może być? :-)

  • 88. Data: 2011-10-21 18:51:23
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.10.2011 20:33, z pisze:
    > Ja tam tylko skromnym operatorem DTP z kilkunastoletnim stażem w
    > zawodzie jestem i różne cuda już widziałem. Jak ktoś mi mówi że czarne
    > jest białe to mnie trochę wnerwia :-)

    Z kolorów to mówiliśmy o Pantone 295. Proszę napisać jak on wygląda na
    Pana monitorze a jak na wzorniku. Podobny chociaż? A jak z trudniejszymi
    barwami? Jakieś brązy może?

    > Jak ktoś mi mówi że bez monitora za 5000 nie jestem profesjonalistą to
    > tym bardziej :-)

    Może inaczej. Dziwny to profesjonalista który nie widzi różnicy w
    reprodukcji na monitorze poniżej 2 tys zł i za 5 tys zł. ;)

  • 89. Data: 2011-10-21 19:21:49
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2011 20:51, Tom01 pisze:
    > Z kolorów to mówiliśmy o Pantone 295.

    Sorry Animka. Są lepsi ;-)

    > Może inaczej. Dziwny to profesjonalista który nie widzi różnicy w
    > reprodukcji na monitorze poniżej 2 tys zł i za 5 tys zł. ;)
    jw.
    Nie nie ma różnic tylko za mało za tak dużo.

    Może inaczej. Jeśli kilka osób zawodowo się tym parających + klienci
    (nie liczyłem) przez kilka lat nie mieli zastrzeżeń (nie widzieli
    różnic) miedzy tym co było na monitorze, na proofie i wydruku z maszyny
    drukarskiej to mają się pochalstać, iść do okulisty czy tylko zmieniać
    zawód bo ośmielili się pracować na monitorach z nie profesjonalnej półki?

    Fakt, mała firma, małe nakłady, ale w miarę nowoczesny sprzęt, Klienci
    też wymagający a projekty nie najłatwiejsze w produkcji.
    (Bo zaraz usłyszę o garażu i romayorze :-) )

  • 90. Data: 2011-10-21 19:49:20
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tom01"

    > Proszę sobie nie pozwalać. Ja Pana nie usiłuję obrazić.

    No nie! Nie będziemy się chyba obrażać (na siebie)? To że ma pan zaiste
    "bzika" na punkcie monitorów raczej Panu nie uwłacza.

    A mówiąc o skrzywieniu zawodowym miałem na myśli to tylko, że dzięki Panu
    wątek stał się OT.
    Prowadzicie tu akademickie spory na temat wyższości koparki nad łopatą
    niewiadomo w jakim celu. Zaraz ktoś się podłączy i będzie przekonywał, że
    mysz komputerowa (do jakichkolwiek zastosowań) za mniej niż 300 to jedno
    wielkie nieporozumienie (a najlepsze, że ja się z tym całkowicie zgadzam) .
    A potem zlecą się miłośnicy podkładek za jeszcze większe pieniądze i każdy
    z nich będzie mógł z czystym sumieniem podać wiele (wielce prawdziwych)
    argumentów na poparcie swojej tezy.

    Pańska krucjata przypomniała mi starą, świetną lekturę - pewnie Pan to
    zna, więc proszę jedynie zwrócić uwagę na 11 ostatnich linijek, od akapitu
    zaczynającego się: "A więc podsumujmy."

    http://voov.republika.pl/czytacz/przebudzenie/_T03.h
    tml

    Kupię monitor za 1000 zł, bo czas jaki przed nim spędzam i jakość jakiej od
    niego wymagam nie usprawiedliwia większej kwoty.

    Pozdr.
    --
    LP