  • 1. Data: 2013-07-06 14:15:15
    Temat: Wybór marki crossa
    Od: motoman232 <cejot555@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam.
    Planuje za parę miesięcy kupić motocykl.
    Chciałbym zapytać jaki cross będzie lepszy ?
    Chodzi mi o to, który będzie mniej awaryjny, wiem, że to zależy od stanu
    technicznego itd, ale chciałbym się dowiedzieć czy Suzuki czy bardziej
    Honda ?
    Nie będę robił na nim nie wiadomo jakich rzeczy, będzie służył do tego,
    aby trochę pośmigać po polach/lasach, poskakać po górkach itp.
    Nie wiem dlaczego, ale ja jestem bardziej przekonany do Suzuki, ponieważ
    mój kolega miał RM 85 i był bezawaryjny, nic mu się nie kopało itd,
    natomiast podobno Honda powinna być lepsza.

    Wybieram między :

    - Honda CR 85
    - Suzuki RM 85

    (szukam czegoś do 4 tysięcy z rocznika 2003+)

    Wpadł mi w oko ten Suzuki :

    http://img02-otomoto.sogastatic.pl/M3676770_3.jpg

    Co byście bardziej polecili ?

  • 2. Data: 2013-07-08 09:23:48
    Temat: Re: Wybór marki crossa
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 6 Jul 2013 12:15:15 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za motoman232
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam.
    > Planuje za parę miesięcy kupić motocykl.

    [...]

    > (szukam czegoś do 4 tysięcy z rocznika 2003+)
    >
    > Wpadł mi w oko ten Suzuki :
    >
    > http://img02-otomoto.sogastatic.pl/M3676770_3.jpg
    >

    > Co byście bardziej polecili ?

    Wybierz ten, który będzie w lepszym stanie technicznym.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S
    http://bikepics.com/members/piko/