  • 1. Data: 2012-12-21 08:58:00
    Temat: Wyłączenie w BIOS-ie obsługi klawiatury PS/2.
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Zmieniałem sobie w Setupie dysk botujący. Po dokonaniu zmian i ich zapisaniu
    przestała mi działać klawiatura PS/2.
    Czy bywają w BIOS-ach opcje dające możliwość wyłączenia obsługi klawiatury
    PS/2?
    Nie chciałbym resetować ustawień, ponieważ trudno byłoby mi je odtworzyć z
    pamięci.
    Klawiatura podłączona do innego kompa działa.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2012-12-21 10:37:27
    Temat: Re: Wyłączenie w BIOS-ie obsługi klawiatury PS/2.
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 21-12-2012 08:58, Marcin G. wrote:
    >Zmienia?em sobie w Setupie dysk botuj?cy. Po dokonaniu zmian i ich zapisaniu
    >przesta?a mi dzia?a? klawiatura PS/2.
    >Czy bywaj? w BIOS-ach opcje daj?ce mo?liwo?? wy??czenia obs?ugi klawiatury
    >PS/2?
    >Nie chcia?bym resetowa? ustawie?, poniewa? trudno by?oby mi je odtworzy? z
    >pami?ci.
    >Klawiatura pod??czona do innego kompa dzia?a.
    >

    >Pozdrawiam,
    >Marcin G.

    Jasne, w zależności od biosu ustawiasz klawiaturę usb.
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 3. Data: 2012-12-21 10:41:53
    Temat: Re: Wy??czenie w BIOS-ie obs?ugi klawiatury PS/2.
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Filip454 nabazgrał(a):

    > Jasne, w zależności od biosu ustawiasz klawiaturę usb.

    Klawiatura PS2 jest nadrzędna i mimo zmian powinna zawsze działać ...

  • 4. Data: 2012-12-21 10:50:31
    Temat: Re: Wy3?czenie w BIOS-ie obs3ugi klawiatury PS/2.
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip454" napisał w wiadomości grup

    >Jasne, w zależności od biosu ustawiasz klawiaturę usb.

    To wiem, ale mnie chodzi o PS/2. Z czymś takim się nie spotkałem, ale wolę
    zapytać.
    Albo coś się skopało podczas zapisu ustawień BIOS-u, albo port PS/2 zdechł.

    Pozdrawiam
    Marcin G.