  • 11. Data: 2014-11-05 12:08:19
    Temat: Re: Wtyk USB_A ze złączem na kartę microSD
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Pszemol <P...@p...com> wrote:
    > Czyli nie przesadzam... :-) Bo właśnie o tym mówiłem, że między takimi
    > złączkami musi być kontroler USB i kontroler SD Card gadający ze sobą:
    > a zatem jakiś procesor rozumiejący różne protokoły,

    OK

    > system plików itp.
    Tu przesadzasz ;) To sprawa sytemu operacyjnego.
    Najczęściej system widzi pamięć USB jako
    http://en.wikipedia.org/wiki/USB_mass_storage_device
    _class

  • 12. Data: 2014-11-05 12:50:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Przesadzasz
    > http://allegro.pl/czytnik-kart-pamieci-micro-sd-tf-s
    dhc-pendrive-i4674554764.html
    > http://allegro.pl/adapter-czytnik-kart-micro-sd-tf-u
    sb-kart-pamieci-i4747233387.html
    > http://allegro.pl/bk719a-mini-czytnik-kart-pamieci-m
    icrosd-pendrive-i4753989926.html
    > http://allegro.pl/kingston-czytnik-kart-usb-micro-sd
    -micro-sdhc-sdxc-i4755440956.html

> [...]
    >sobą:
    >a zatem jakiś procesor rozumiejący różne protokoły, system plików

    Systemy plikow nie - urzadzenia blokowe, sektor w sektor.

    Wystarczy ze przetlumaczy z USB na SD co jest srednio skomplikowane
    ... ale ja chcialem podkreslic ze ten procesor jest tak maly ze go
    trudno zobaczyc.
    Skoro moze byc wbudowany we wtyczke niezalezna, to mozna i we wtyczke
    do druku :-)

    J.

  • 13. Data: 2014-11-05 13:47:43
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    Nie rozumiesz idei. To co poszukuję to w zasadzie tylko wąskie złącze do
    karty microSD. Na tyle małe aby weszło od czoła do wnętrza tej blaszki
    stanowiącej obudowę wtyku USB. Oczywiście sprzedaje się to w komplecie
    złącze microSD + blaszka. Do tego trzeba zrobić odpowiednie PCB. Czyli
    płytka musi mieć odpowiednią grubość. Po jednej stronie trzeba wytrawić
    styki do USB a po drugiej pola do przylutowania podstawki microSD. Po
    zmontowaniu całości otrzymujemy wtyk USB ze znajdującą się w jego
    wnętrzu podstawką do microSD. W jakiej wielkości urządzeniu się to
    zastosuje nie ma znaczenia.

  • 14. Data: 2014-11-05 16:35:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-11-05 o 13:47, Pawel2420 pisze:
> [...]
    > zmontowaniu całości otrzymujemy wtyk USB ze znajdującą się w jego
    > wnętrzu podstawką do microSD. W jakiej wielkości urządzeniu się to

    jednak trochę wystaje:

    http://allegro.pl/czytnik-kart-micro-sd-mmc-sdhc-m2-
    usb-2-0-i4691748587.html

    ale może bez obudowy i na siłę wejdzie dalej.

  • 15. Data: 2014-11-05 17:00:46
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-11-05 o 16:35, t-1 pisze:

    > jednak trochę wystaje:
    >
    > http://allegro.pl/czytnik-kart-micro-sd-mmc-sdhc-m2-
    usb-2-0-i4691748587.html

    > ale może bez obudowy i na siłę wejdzie dalej.

    http://allegro.pl/i4731664407.html
    http://allegro.pl/i4680314176.html

    Pozdrawiam

    DD

  • 16. Data: 2014-11-05 17:17:03
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    > jednak trochę wystaje:
    >
    > http://allegro.pl/czytnik-kart-micro-sd-mmc-sdhc-m2-
    usb-2-0-i4691748587.html

    > ale może bez obudowy i na siłę wejdzie dalej.

    Zupełnie nie o to chodzi.
    Mnie interesuje takie rozwiązanie:
    http://www.adata-group.com/upload/ProductFeature/pro
    ductImage1710.jpg

  • 17. Data: 2014-11-05 18:03:46
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-11-05 o 17:17, Pawel2420 pisze:

    > Zupełnie nie o to chodzi.
    > Mnie interesuje takie rozwiązanie:
    > http://www.adata-group.com/upload/ProductFeature/pro
    ductImage1710.jpg

    no to w czym problem?

    SD wkładane od przodu:
    http://allegro.pl/goodram-czytnik-karta-micro-sd-m-s
    dhc-m-sdxc-usb-i4749817596.html

    lub od tyłu
    http://allegro.pl/czytnik-kart-pamieci-micro-sdhc-sd
    -na-usb-warszawa-i4762169381.html

  • 18. Data: 2014-11-05 18:38:37
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    > no to w czym problem?

    Potrzebuję kilkaset sztuk złącz do zamontowaniu we własnym urządzeniu.
    Nie mam pojęcia gdzie można je kupić.

    Paweł

  • 19. Data: 2014-11-05 20:11:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 05 Nov 2014 18:38:37 +0100, Pawel2420 <z...@n...pl>
    wrote:
    > Potrzebuję kilkaset sztuk złącz do zamontowaniu we własnym
    urządzeniu.
    > Nie mam pojęcia gdzie można je kupić.

    Ale poczekaj, żeby odczytać kartę sd potrzebujesz to koniecznie robić
    przez USB?

    --
    Marek

  • 20. Data: 2014-11-05 20:46:30
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-05 02:08, Pszemol pisze:
    > "pawel2420" <z...@n...pl> wrote in message
    >
    > Przecież pomiędzy USB-A a microSD musisz mieć sporo elektroniki aby
    > to zadziałało...
    A tak a propo elektroniki, widzicie po ile to sprzedają?
    1,98zł!! to ile to w hurcie kosztuje u Chińczyka? 20gr, 50?
    Takimi cenami Chińczycy zabiją wszystkich, juz to robią, to jest chore.

    --
    Pozdr

    Janusz_K