    From: Marcin Stanisz <m...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wtyczka do Philis GoGear/iPod
    Date: Fri, 27 Feb 2009 13:54:44 +0100

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 11:15:26 +0100, Waldemar Krzok napisał(a):
    > tak na dzieńdobry to można szukać w sklepach na lotniskach. Tam tych
    > kabli od ch...olery jest. Także adaptery. Najbliższy sklep w którym

    Hi, hi - właśnie jestem zmuszony podskoczyć do Montrealu wkrótce, to się
    rozejrzę (choć kanadolskie lotniska to straszna kiła pod względem
    usklepowienia).

    > widziałem wtyczki luzem to Fry's, Kobayashi Rd, Houston, TX. Na twoim
    > miejscu spróbowałbym emaila do Philipsa do Holandii.

    Na razie odwiedziłem sklep dla idiotów i nabyłem drogą kupna kabelek
    USB<->iPod, w którym... no co?... są obsadzone tylko cztery styki w złączu
    iPod.

    Marcin Stanisz

    "A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
    Terry Pratchett, "Truth"